Filmen kan ikke starte (åbne)


Flmen kunne desværre ikke startes og viser en blok med teksten:

: Der er sket en fejl under åbningen af filmen.

Prøv venligst igen."

 

Jeg får denne fejltekst når jeg prøver at se en film eller serie - jeg abonnerer på.

 

Der ½ år siden jeg sidst havde denne fejl og dengang brugte TDC ca. 14 dage på fejlrettelse.

Er der nogen som har en hurtigere løsning, så tak.

 

 


2 Kommentarer

Hej.

Jeg har samme problem LIGE NU, jeg får dog ingen fejlmelding, men resultatet er det samme: filmen åbner ikke.

Jeg har valget en film fra filmpakken.

Jeg kan høre musik via tdc Play men ikke se film og serier.

Jeg spørger, som andre, er der nogen der kan hjælpe.

Film kan ikke starte:

Jeg havde samme problem. Bruger browseren Google Chrome.

Klik på de 3 vandrette streger øverst i højre hjørne, vælg indstillinger.

Klik på "Vis avancerede indstillinger", gå ned til "Beskyttelse af personlige oplysninger" og klik på "Indstillinger for indhold". Så kommer der en side, der starter med "Cookies" - men gå ned til "Adgang til plugins, der ikke er gemt i Sandbox" og marker den første sætning her: "Giv alle websites tilladelse til at anvende et plugin...." Så kan du se både film og TV, hvis du har abonnement.

Besvar