Film forsvundet fra Mine Film

Hejsa,

Igår aftes lejede jeg "Jack Reaper". Da jeg skulle afspille filmen, var der kun sort skærm. Og jeg opdagede at filmens spilletid kun var 1 min. Jeg slog koldt vand i blodet da der stod at jeg havde filmen til lørdag aften.

Men i eftermiddags var det helt det samme. Jeg slukkede for boksen og "tog" strømmen og startede op igen.

Men nu er filmen væk fra "Mine film" - Til gengæld står der at Jack Reaper nu varer det som man kan forvente at en spillefilm varer. Men for at se den skal jeg leje den igen, dvs betale igen.

Er der på nogen måde at TDC kan se at filmen fredag var fejlramt så jeg kan få pengene for fredagens film retur ?

Med venlig hilsen

Kent

1 Kommentar

Omdømme 4
Hej kentstillhoff

Det er selvfølgelig en fejl. Fint du tager det så roligt.

Hvis du vil hjælpe os med at finde ud af, hvad der er galt, vil jeg bede dig om at sende mig en PM - Privat Meddelelse - hvor du skriver, hvilket nummer din TDC TV forbindelse har og et telefon nummer samt mail adresse, vi kan kontakte dig på?

Så sender jeg det videre, til den rigtige afdeling og kommer med et svar til dig her i din tråd.

Grunden til du skal sende dine personlige oplysninger til mig privat, er selvfølgelig, at du ikke vil have dem herude offentligt,  hvor alle kan se dem Glad humørikon

Jeg håber at høre fra dig, så vi kan finde ud af, hvad der er sket og rette eventuelle fejl i systemet.

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P