fejlretning

hvorfor skriver tdc at de har løst et lokalt kabelbrud ..... når det IKKE er blevet løst ......har været uden net forbindelse i 4 dage...[i]

6 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

Der kan være sket en fejl, du skal ringe til TDC Kundeservice og fortælle dem på en god og pæn måde hvad der er galt.

?????????? sikke noget vrøvl. jeg har fejlmeldt i mandags og der ikke sket noget endnu da jeg kontaktede dem igår fredag....Gal humørikon

Omdømme 5
hej.

det er ikke noget vrøvl, jeg kan umuligt vide at du har haft ringet til TDC og derfor var det bedste svar jeg kunne komme med og det eneste rigtige svar til det spørsmål du stiller.

Det kan være at det er hjemme ved dig der er et problem men ved det ikke forde jeg ikke ved hvordan du har dit setup men jeg tror det er rigtig at det her noget med en fejl pålinjen men vil bededig om at prøve at genstarte din router.

hvis det ikke virker skal du ringe til TDC Kundeservice, og blive ved intil du får et svar.

en anden ting, det er et Kunde Til Kunde forum så du vil få meget mere udad at skrive i et pænt sprog.

hej igen

alt det du skriver har jeg selvfølgeligt været igennem........

og    der har været konstanteret et kabel brud,og så skriver tdc at de har rettet fejlen.... så ringer jeg til tdc og spørger hvordan det hænger sammen ? svar: der kan gå op til 2-3 uger inden de retter fejlen.......... så bliver jeg sku` lidt  muggen ...Trist mand

Omdømme 5
Hej,

Jeg forstår dig udemærket.

det er træls ikke at have sin internet.

Omdømme 4
Hej nixtempo

Det er faktisk ikke noget vrøvl som miela1 svarer dig. Dette er et bruger til bruger forum og de brugere som øser ud af sin viden her på forum gør det for at hjælpe med at løse brugerrelaterede og opsætningsproblemer hjemme hos dig selv. Selvfælgelig kan man spørge om alt vedr. alle produkter og ydelser som TDC tilbyder. Men som nogle brugere tror at man kan fejlmelde sin forbindelseslinie her på forum, fordi man har svært ved at komme i kontakt med kundeservice over telefonen, er helt forkert. Vi brugere har da ingen mulighed for at kontrollere TDC's telelinier for fejl, men kun anbefale hvor og hvordan man kan henvende sig for at få fejlrettet sin linie. 

Er det lang tid at vente en uge eller to hvis der er fejl på ens linie. - - Ja - hvis det var den eneste fejl der var på telenettet. Men jeg kan love dig , de hos TDC dagligt arbejder på højtryk for at rette fejl og brud forårsaget af andre.

Jeg vil give dig et godt råd - - Gør som jeg - opret en serviceaftale med TDC, så vil alle meldte fejl på din linie, så vidt muligt på hverdage blive rettet indenfor ca. 3 timer, det har jeg oplevet flere gange og det koster i omegnen af 40 kr om måneden og det har jeg aldrig fortrudt.

Hilsen fra en almindelig bruger af TDC

KPN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)