Fejl ved adgangskode - opsætning af Outlook 2010

Hej

Jeg har TDC-mail og har ingen problemer med at logge ind. Nu har jeg fået Outlook 2010 og har fulgt instruktionerne fra TDC til punkt og prikke til at få det sat op.

Problemet er dog, at den giver mig fejlmeddelelse på at password ikke er korrekt, selvom det er nøjagtigt det samme password, jeg bruger til min webmail.

Kan nogen hjælpe mig her?

Bedste hilsner.

4 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Debit

Det er heller ikke det login du skal bruge.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

@Maja - rigtig mange tak for dit svar!

Jeg har fulgt din anvisning hele vejen og fundet ud af, at det password, jeg anvender i Outlook, er tilsyneladende det samme, som det, der står opgivet i TDC-mail.

Jeg har så forsøgt at ændre mit password på min TDC-mail, som du skriver, bare for at se om det skulle have en effekt. Men der sker så det meget mærkelige, at det bliver gemt og registreret som ændret, men når jeg så logger ud og vil logge ind igen, genkender TDC-mail ikke det nye password, og jeg må igen bruge det gamle.

Jeg har deerudover været inde og repareret Office 2010 i Kontrolpanel, men lige lidt har det hjulpet og jeg er derfor lidt strandet nu.

Er der andre gode forslag derude? :-)

Omdømme 1
hej

Bare for at være sikker:

Du skal kun have et TDC-login, som du bruger til forum, webmail, tdc-play og webtv.

Derudover skal du have det login du i sin tid oprettede for at du kunne opsætte dit postpogram til at hente mail på TDC's server.

Det tyder på der er gået ged i dine login, og at du ved en fejl er registreret med to forskællige server-login. Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til TDC-kundeservice og tjekke hvor mange  brugernavne og pawvord du har.

Hej

Og mange tak - endnu engang!

Du havde fuldstændig ret, hvilket jeg fik bekræftet, da jeg talte med TDC-support. Problemet er nu løst :-)

Mange tak 1000 igen!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P