Fejl ved åbning af mappe - TDC Play

Når jeg vil åbne mappen med musik, jeg har downloadet, får jeg denne fejlmeddelelse.

På min stationære PC virker TDC Play fint, og det har det også gjort på min bærbare, men nu sker dette.

Hvorfor dog det???

Hilsen Sanne

[Window Title]
Fejl i ZIP-komprimerede mapper

[Content]
Windows kan ikke åbne mappen.

Den ZIP-komprimerede mappe 'C:UsersSanneMusicTDC PLAYE Doolittle.zip' er ugyldig.

[ok]

6 Kommentarer

Omdømme 3
Hej SanneP

Denne besked fra Windows, betyder at zip-filen er i stykker.

Dvs. der er sandsynligvis opstået en fejl i overførslen af filen, og dermed kan den ikke pakkes ud.

Prøv at hente musikken igen, og se om det så ikke virker.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus!

Det har jeg prøvet utallige gange, men det virker altså ikke. Underligt, når det har virket, ikk'?

Hilsen Sanne

Omdømme 3
Hej Sanne

Fejlbeskeden skyldes, som sagt, typisk en fejl i den downloadede fil.

Men når du bliver ved at få fejlen, og det samtidig virker når du downloader på en anden PC, kunne fejlen måske ligge på PC'en.

Har du mulighed for at kopiere en af de komprimerede mapper, der virker, over på den PC hvor det umiddelbart ikke virker, og omvendt, for at få en ide om det kan være PC'en der laver fejl?

Vh

Rasmus - TDC

Hej Rasmus!

Jamen, der er jo filer, der virker på denne PC.

Jeg ved simpelthen ikke, hvad der går galt.

Hilsen Sanne

Omdømme 3
Hej Sanne

Kan jeg ikke få dig til at skrive til vores Musiksupport, via formularen på nedenstående link?

Inkludér gerne linket til denne side, så de kan se hvad der er foreslået.

Og beskriv også hvad det er for filer der virker, og hvilke der ikke virker.

Formular til Musiksupport: http://tdc.dk/9273

Vh.

Rasmus - TDC

Hej. Jeg har pludseligt fået samme problem som Sanne. Også selv om jeg prøver igen og igen. Det er noget med 'zip' der er galt - for jeg kan godt downloade enkelte numre. Er der nogen der har en løsning?.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)