Fejl på TDC Play


Har som så mange andre forsøgt at downloade min playliste til computeren - men får fejl om at der ikke er adgang til internettet eller serveren er nede. 

 

Er det ikke muligt at lægge en online-meddelelse ud på hjemmesiden, når der nu er fejl, så man ikke forgæves sidder og kæmper ... er sikker på at flere kunder vil være glade for denne information - end slet ingen !!

3 Kommentarer

Nu har det længe været umuligt at dowloade playlister.  Man får besked om at serveren er nede eller man ikke har forbindelse til internettet.

Det er ret frusterende når man prøver mage dage i træk og får det samme svar.

Kan I ikke gøre opmærksom på at I arbejder på problemet, eller er I slet ikke klar over det?

Det er download af playlister til computer der er problemer med. Det har der nu været i flere uger.

Hvornår løser I problemet?

Omdømme 4
Badge +1
Har lige testet fra Safari, og kan heller ikke downloade en hel Playliste, men hvis jeg vælger én sang ad gangen går det fint.

Omstændig løsning, ja, men indtil TDC får ordnet problemet, er det i hvert fald et alternativ.

Mvh

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)