Svar

Fejl på selvbetjening

Vis første besked

49 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Laffe01

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Overrasket humørikon??

Er det en konstatering eller er det et spørgsmål og hvis det er et spørgsmål, hvad er det så for koder du vil ændre. I play, tdc-login, webmail eller noget helt fjere?

Undskyld at jeg driller dig lidt - det er nemlig lidt svær at være tankelæser. 

En anden bruger havde held med at skifte browser. Prøv med firefox.

http://www.mozilla.com/da/firefox/

MS-ERIK har foreslået at opdatere java og flash. Det kan du gøre via TDC's testside http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

jeg vil ændre kode til min betaling så jeg kan leje film Humørikon frustreret

den siger bare fejl og de arbejder på sagen men 4 dage har den set sådan ud nu

Omdømme 4
Hej Laffe01

Vi er desværre stadig ramt af fejl på Selvbetjening, så lykkes det dig fortsat ikke at lave en ny kode til filmleje, er du velkommen til at kontakte Hotline, og høre om de kan hjælpe.

Ellers er du også velkommen til at sende mig en PM (Privat Meddelelse), det gør du ved at trykke på mit navn, mens du er logget ind, og derefter trykke på linket "Send en privat meddelelse til denne bruger", ude til højre.

Vh.

Rasmus - TDC

Irriterende at selvbetjening ikke virker - og hvorfor skulle det laves om, når det virkede før?

Hvis det bare er for designets skyld - så er det godt nok ikke det værd- keep it simple - så kan det være det virker og kan bruges af alle....

Glæder mig til det er oppe igen!

Så virker tdc webmail på jobbet/IE7 igen Meget glad humørikon Thank you TDC Meget glad humørikon

@zxc

Den hører da vist ikke til her.. ;-)

Mange hilsner

Tobias

Howdy.

Som ny Hometrio kunde, har jeg siden d. 19 sept. utallige gange prøvet at oprette et log in på selvbetjening.

Når jeg indtaster tlf. nr. og konto nummer i opret log in, kommer der kortvarigt 2 grønne flueben, den skifter så vindue og op dukker der; "Log in mislykkedes. De 2 parametre passer ikke sammen"....eller noget lignende.

4 opkald til kundeservice uden løsning!

Hvornår kommer jeg videre, så jeg kan se web tv osv.? (Vi skriver nu d. 10. Okt.)

Ha' en hyggelig aften.

P.s. Skriver på min mobil profil Blinkende humørikon

Prøvede lige igen, med dette resultat....og slut for i aften

Login mislykkedesDe data, du har indtastet, passer ikke sammen.

Prøv igen.

Brugernavn *HjælpPassword *HjælpLogin  
Omdømme 1
Slettet indlæg af Maja på grund af forkert svar

og for ikke at forvirre yderligere.

Godmorgen Maja.

Læg venligst mærke til at jeg skriver; ......"oprette login"....hvilket vil sige at jeg ikke er logget ind Blinkende humørikon

Det log ind jeg bruger lige nu er tilknyttet et andet tlf. nr.

Det er efter at du har trykket på "Opret Login", at det hele går galt.

Ha' en god dag.

Omdømme 4
Hej Klanlederen

Som du desværre har opdaget, oplever vi en del problemer med selvbetjeningsuniverset efter en opdatering af systemet, deriblandt oprettelse af brugernavn.

Dog bør det virke, hvis du opretter et brugernavn uden samtidig at tilmelde dit abonnement.

Dvs. når du valgt "Opret login", skal du trykke på "Jeg er erhvervskunde med Play-adgang eller slet ikke kunde hos TDC", så får du lov at oprette et brugernavn.

Derefter kan du gå ind på WebTV, indtaste dit telefon- og kontonummer, og så kan du se WebTV.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus.

Sådan skal den ged barberes Glad humørikon

Er nu inde, men kan ikke checke op på web tv osv. da jeg først kommer hjem i næste uge, men mon ikke det virker Glad humørikon

Har dog problemer med det nye login, fordi mine 2 andre logins af gode grunde har samme mail adresse som den jeg ønsker på denne.

Har prøvet at ændre de 2 andre, men den siger stadig at mail adressen allerede er i brug.

Håber det gi'r mening.

Tak for hjælpen og ha' en god aften.

Omdømme 4
Hej Klanlederen

Jeg kiggede lige lidt nærmere på dit login, og jeg kan se at brugernavnet du er logget ind med på dette forum, er aktiveret med WebTV.

Så det skulle meget gerne virke, når du kommer hjem.

Det med e-mailadresser, er jeg ikke helt med på, så skriv gerne til kundeforum(a)tdc.dk, med et kontaktnummer, hvis det er noget vi skal se nærmere på.

Vh.

Rasmus - TDC

Ja, TDC er totalt skod. De har nu i flere uger sagt, at de er ved at løse problemet med, at man ikke kan se sine gamle regninger, men intet sker. Regningsarkiv er dødt. Det er jo heller ikke sådan, at de højt og tydeligt skriver, at det ikke kan lafe sig gøre at se. Næ, når nogen spørger, så kommer en guided anvisning på, hvorledes man kommer til at se de gamle regninger. Det kan bare ikke lade sig gøre.

Jeg har lige talt med Hot Line, som bekræfter, at de ikke aner, hvordan de løser problemet. Kun, at de ved, det er det. Hvorfor mon det ikke står højt og tydeligt på forsiden, så ikke alle skulle føle sig som idioter, når man forsøger igen og igen, og dermed spilder timevis.

Ja, jeg er godt muggen på TDC og skifter snart selskab.

@storm

Helt død er regningsarkivet nu ikke. Det virker bare en smule (meget) ustabilt. Jeg kan f.eks. godt komme ind nu og se gamle regninger (med det fix som du har fået i den anden tråd, hvor du har gjort opmærksom på problemet, /t5/Mit-TDC/Regningsarkiv-virker-ikke/m-p/52403). Og langt de fleste funktioner i selvbetjening virker også for mig nu (det gjorde det bestemt ikke da jeg oprettede tråden)

Men jeg er egentlig overrasket over, at TDC sætter en forbedring i søen, som tydeligvis er så fejlbehæftet.

Mange hilsner

Tobias 

lige hvor meget jeg prøver kan jeg ikke komme videre den bliver ved med at skrive at jeg er lokket ind et andet sted selvom jeg kun bruger mit et og samme brugernavn på mit tdc login Trist humørikon kan nemlig ikke få lavet en tilmeding på webdisk samt komme på tdcfilm gratis 100 film det er så nedern selvom det står jeg kan har prøvet alt men intet hjælper hva gør jeg så ??????

Omdømme 1
 Hej Hanne

Surt! Blinkende humørikon

Hvis du har prøvet alt hvad der er foreslået i denne tråd, er der kun kundeservice tilbage. Jeg vil tro de kan gå ind og se, hvad det er der blokerer for yderligere tilmelding.Glad humørikon

http://tdc.dk/kontakt/

Er det kun ved mig at man ikke kan få lov til at betal

Til TDC hvornår laver i så man kan igen
Omdømme 5
Hej Ham_selv

Det tror jeg ikke, jeg havde også problemer, men da jeg så fik kigget på regningen, da jeg kunne se den, kunne jeg se, at den bliver trukket via automatisk kortbetaling.

Hvis du stadig har problemer, kan du ringe til regningsservice på tlf. 80808018, de har åbent mellem 8,00 - 17,30

hilsen bbs

Hmm det hjælp ikke mig lige nu og her for har lige funde ud af at mit tv er lukke fordi jeg har overset en regningen men kan ikke få lov til at betal den på selvbetjening
Jeg har haft

Der er sket en fejl

ObsDu kan ikke selvbetjene dine fastnetprodukter lige nu

siden midten af December - sker der mon noget?

Omdømme 4
Hej Spløf

Hvis du fortsat oplever fejlen, vil jeg foreslå dig at få det fejlmeldt, da der ikke længere skulle være nogen generel fejl.

Du kan finde kontaktoplysnignerne her - www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus

Hvis der ikke længere er et generelt problem, skal vi så ikke lukke tråden?

Mange hilsner

Tobias

Besvar