Fejl nr. 301

• 0 kommentarer
Hver gang jeg logger ind i min postkasse på TDC får jeg fejlmeddelelsen: "Den mail du prøver at svare på eksisterer ikke. Fejl nummer 301"

Hvordan får jeg fjernet denne mellelelse?

Jeg kan godt komme væk fra meddelelsen ved at "trykke på" "Indbakke".

Med venlig hilsen

Ib L. Rasmussen

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Iblr

Jeg har set på postmesterens side http://postmaster.tdc.dk/ under fejlmeddelelser, og jeg kan ikke finde den linie du skriver.  Se linket fejlmeddelelser om du kan finde den.

Hvis du heller ikke kan finde den, vil jeg anbefale dig at skrive en mail til postmester, så den meddelelse kan komme på listen og vi andre kan finde svar på dit spørgsmål.

Hvis du får svar fra postmester med en løsning, må du meget gerne skrive det her i tråden.

Gætteri:

Jeg kan ikke lige regne ud hvad der er sket. Jeg kan jo ikke bede dig om at slette en mail du har slettet.

Hvis du ved eller kan huske hvilken mail der kan være tale om, kunne det jo være den mail er i papirkurven og så kunne du jo prøve at flytte den til indbakken.

Eller er der en mail i mappen for sendte mail der får dine alarmklokker til at ringe

Hvis det var en mailklient på din pc, kunne der jo ligge en mail i udbakken, men begrebet 'udbakke', eksisterer ikke på webmail, så vidt jeg kan se.

Jeg er spændt på at høre hvad du  finder ud af, eller hvis andre brugere har en god ide til løsning..

Omdømme 4
Badge +1
Hej Ibir,

der ligger en tråd i dette forum om "fejl 301", markeret som løsning - se om den også hjælper dig:

/t5/Mit-TDC/Mail-fejl-502-og-301/td-p/76359

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)