Hej
Når jeg ønsker at optage en TV-udsendelse via min Galaxy S3 og applikationen "Mit TDC", får jeg tit en fejl der hedder "Der er sket en fejl. Prøv igen ?"
Fejlen viser sig, når jeg har valgt en TV kanal, og trykker på det program, jeg ønsker at få optaget.
Har forsøgt: afinstallering af applikationen på min telefon, og geninstalleret - tømme Cache - Nedlukke kørende programmer, men det hjælper ikke..
Er der en løsning ?
[i]
Omdømme 3
Hej,
Muligvis er det brugernavn du logger ind på Mit TDC app'en med, ikke det der er tilknyttet dit abonnement.
Hvis du sender mig det telefonnummer dit HomeTrio er tilknyttet, samt dit brugernavn + kode i en privat besked, så skal jeg nok tjekke det for dig.
Hilsen Alex
Muligvis er det brugernavn du logger ind på Mit TDC app'en med, ikke det der er tilknyttet dit abonnement.
Hvis du sender mig det telefonnummer dit HomeTrio er tilknyttet, samt dit brugernavn + kode i en privat besked, så skal jeg nok tjekke det for dig.
Hilsen Alex
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.