Fejl med i player i film efter opstart. MAC OS X.

Fejl med i player i film efter opstart. MAC OS X. Nogle der ved hvorfor? Siden opdateres ikke. Er sort skærm efter 10 sec. 

7 Kommentarer

Omdømme 4
Hej SAMAS

Det er et hardware problem, som nogle Mac brugere oplever. 

ViewRight plug inn, virker ikke med osX Maverick computere, som har et NVidia Grafikkort.

Det ser altså ikke ud til at ramme kunder/brugere, med ATI eller Intel Grafikkort, eller kunder, som ikke er opdateret til Maverick. Jeg kan dog ikke give nogen garanti. Vi har ikke oplevet det endnu, med andet end NVidia Grafikkort. Om du har en MacBook, en MacBookPro, En Air, en stationær, er ikke vigtigt. Det er grafikkortet som har fejlen, med Maverick og ViewRight Plug Inn. 

Der arbejdes på at løse problemet og vi opdaterer selvfølgelig, så snart det er løst. Indtil da, kan jeg ikke komme med en workaround, da de Mac computere jeg har, ikke har problemet.

Hilsen

Rigtigt mange tak for svar. 

Vh
Samas

OK, men det hjælper ligesom ikke nu og her, så jeg håber I opprioriterer rettelsen mest muligt, for der må da være vildt mange der har problemet.

Hej

Jeg har lige købt en imac med Nvidia kort, på tdc play virker tv fint efter installation af VievRight men

tdc musik afspiller intet , er der en løsning  som virker ?

hilsen  Kim

Jeg sidder med samme problem.

Jeg kan se de første 5 sekunder, så går skærmen i sort men lyden fortsætter.

Kunne være dejligt at det bliver fikset - så mac-brugere også kan se filmene. De fleste må da have opdateret til Maverick på nuværende tidspunkt.

Hej igen - det virker stadig ikke hos mig og det er MEGA irreterende. Oplever det også nu negang imellem på alm tv streamet via min MAC. Løsning?

SAMAS

Omdømme 3
Jeg har lige set en film på min sprit nye Retina MacBook Pro med et nVidia GT750m grafikkort og det virker helt fint, det skal siges det også har et Intel Iris Pro (HD5200) grafikkort indbygget i CPUen så måske det er fordi det bliver brugt ved visning af film og ikke nVidia grafikkortet...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)