Jeg har for et stykke tid siden opsagt mit abonnement på mit mobilt bredbånd.
Har betalt det sidste regninger der kom og fik så at vide at når dette er betalt skulle det hele være i orden og abonnementet er opsagt.
Men nu har jeg fået en ny regning, en på 488,- som står at de er jeres tilgodehavende og en anden på
333,15 som abonnement for periode 11.02.2011 - 12.02.2011.
Vil i virkelig have mig til at betale slut regningen igen og abonnement for 1 dag på 333,15...
Det kan ikke være rigtig...
Hilsen
Rose
Omdømme 1
Hej tornerose
Velkommen til TDC-forum.
Øverst på denne side står der: TDC-Forum - Stedet hvor du for hjælp og hjælper andre.
For det meste er det andre kunder der sidder bag tasterne, og jeg tror ikke at en kunde kan svare dig på hvorfor du har fået en regning, selvom vi gerne ville.
Derfor vil jeg bede dig om at kontakte tdc:
Regningsspørgsmål 80 80 80 18 8-17.30
Velkommen til TDC-forum.
Øverst på denne side står der: TDC-Forum - Stedet hvor du for hjælp og hjælper andre.
For det meste er det andre kunder der sidder bag tasterne, og jeg tror ikke at en kunde kan svare dig på hvorfor du har fået en regning, selvom vi gerne ville.

Derfor vil jeg bede dig om at kontakte tdc:
Regningsspørgsmål 80 80 80 18 8-17.30
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.