Fejl i indbakke i webmail - kan kun se 5 mail på side 1.

Hej

jeg kan ikke se ret mange af mine mails i oversigten for indbakke.

[i]

Dette drejer kun om side 1. Når jeg trykker på pil til side 2, kommer oversigten fint frem.

Hjælp, da det er meget svært at få overblik over ens post.

4 Kommentarer

Omdømme 1
Hej jjmccoydk

Du kan gå ind på Webmail - indstillinger - egenskaber.

Der er et punk det hedder "Antal mails pr. sider".

Vælg om du vil have  5 eller 50 mails vist på hver side. Desværre går siderne ikke højere i antal.

Skriv gerne tilbage om det var det du mente.

Hej

Jeg har samme problem, og det hjælpe ikke at gå i indstillinger, kun hvis man sætter den til 5 på hver side. Det er somom den ikke loader hele siden, den loader kun ned til lige efter hvor der er vist antal % brugt af 1 GB.

Omdømme 1
Hej jjmccoydk

På forsiden af "mit TDC" står der faktisk en vigtig oplysning og da jeg kun er kunde lige som du har jeg ikke set den oplysning. 

Bemærk:Login er ustabil og Webmail er desværre langsom i øjeblikket. Vi arbejder på højtryk for at rette fejlene.

Iøvrigt har jeg haft svært ved at logge ind på tdc-forum i et par timer.

Omdømme 2
Badge
Tror der har været nogle underlige Scam/Phish/Spam mails i omløb, som webmail evt. har svært ved at vise, måske pga af noget mærkeligt html eller andet indhold. Det lader til at være bedre nu at få en oversigt over ens mails. Jeg kan dog ikke anbefale at klikke på mails med et emne ala: VIGTIG INFORMATION, Jeg fandt en, som jeg smed i min Spam folder, den ikke kunne åbnes i webmail. Via pop fandt jeg ud af det var et Phish forsøg mod danske bank Trist humørikon Så skulle man finde en sådan, så klikke endeligt ikke på medsendte link!

Besvar