fejl 501

hvorfor skriver den fejl 501 det har den gjort i 5 dage nu når man logger på mailen---hvad er der galt er det inde ved tdc eller her    det er sku pisse træls mvh j.t

12 Kommentarer

Du er absolut ikke alene med problemet. Jeg og en del andre oplever desværre det samme. Har kontaktet TDC og fået oplyst at der nok går 3-4 dage endnu. Syntes at det er lidt mærkeligt at en så vigtig funktion er ude af drift i en lang periode.

Det ville da være smart om TDC på deres WebSite havde en meddelelse om at der p.t. var problemer med mailfunktionen - og - en tidshorisont.

Omdømme 5
Badge +1
Det er sådan set ikke en fejl på serversiden....

Nu er der ingen af jer der skriver hvilke programmer i bruger - men fejlen opstår typisk fordi programmer på KLIENTsiden er indstillet til kun at benytte HTTP 1.1

Prøv at stille om til at benytte HTTP 1.0

Vh

Peter

Send link hvis du kan.Ikke alle tdc brugere er IT kyndige!

Det må da være tdc problem at kundene ikke kommer ind i jeres mailboxe.

Når vi altid har kommet ind med hvad F. vi bruger.

Som jeg skrev ikke alle er IT-Kyndige.

Omdømme 5
Badge +1
Til tider er jeg selv meget kritisk overfor TDC - men man kan næppe bebrejde dem at de programmer vi har på vores computere kan finde på at opdatere sig selv :-)

Jeg har ingen anelse om hvordan du går ind på din mail. Der findes et utal af browsere og mailprogrammer der kan bruges til den slags. Derfor er det svært at give et link.

I det øvrigt var det også bare et forslag til hvad der kunne være galt - men det var da værd at kontrollere.

Vh

peter

Desværre blev jeg ikke klogere.Har fortsatt ikke fået svar på min mail.

Men tak for all hjælp.

Omdømme 3
Hej alle

Jeg er blevet informeret om, at fejlen blev meldt løst i fredags, dog viser det sig, at rigtig mange nu får en blank side, så der er desværre stadig en fejl, men vores udviklere er i fuld gang med at se på det.

I mellemtiden har vi konstateret, at de fleste der oplever fejlen, benytter Internet Explorer, og at de har kunnet undgå fejlen, ved at benytte Firefox eller Chrome i stedet.

Så indtil fejlen er rettet, vil jeg foreslå jer at benytte Firefox eller Chrome.

Jeg beklager ulejligheden.

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 3
Lige et tillægsspørgsmål - er det Internet Explorer 7, I oplever fejlen i, eller hvilken browser benytter I?

Vh.

Rasmus - TDC

hej det virker igen min mail det gjorde den fra i fredags

Omdømme 3
Hej 

Fejlen bør nu være rettet.

Hvis du fortsat oplever problemer, vil jeg bede dig skrive i nedenstående tråd, så vi holder information om denne fejl samlet et sted.

/t5/Bredb%C3%A5nd/Fejl-501/td-p/6339

Vh.

Rasmus - TDC

Når jeg modtager mails, bliver der angivet fejl. Jeg kan så hente de pågældende mails ved at klikke på send/modta men ofte kun en af gangen og den samme mail vises derefter ofte flere gange. Jeg har installeret Home Trio.

Omdømme 3
Hej Mailsproblemer

Kan jeg ikke få dig til at oprette dit eget indlæg, ude under "Mit TDC", da denne tråd umiddelbart omhandler en anden problemstilling, end den du beskriver?

Når du opretter et nyt indlæg, så notér også gerne om du benytter Webmail, eller dit eget e-mailprogram såsom Outlook eller Windows Mail.

Og du nævner en fejlbesked, den må du også gerne notere, da den ofte kan give et fingerpeg om fejlen du oplever.

På forhånd tak.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8