Mvh
Susanne
Bedste svar af Rabo
Vi har lige været ramt af en kort driftsforstyrrelse på nogle af vores mailbokse, ikke alle.
Det gav sig udslag i en fejl 501 på Webmail, og et afvist password, hvis man benyttede en mailklient.
Det ser dog ud til at fejlen er rettet igen, det er i hvert fald ikke længere muligt for os at genskabe fejlen.
Denne fejl resulterede også i et stort antal henvendelser til vores Hotline, hvilket er grunden til at man ikke har kunnet komme igennem.
Jeg beklager ulejligheden.
Vh.
Rasmus - TDC
Se original
Det gav sig udslag i en fejl 501 på Webmail, og et afvist password, hvis man benyttede en mailklient.
Det ser dog ud til at fejlen er rettet igen, det er i hvert fald ikke længere muligt for os at genskabe fejlen.
Denne fejl resulterede også i et stort antal henvendelser til vores Hotline, hvilket er grunden til at man ikke har kunnet komme igennem.
Jeg beklager ulejligheden.
Vh.
Rasmus - TDC