Fejl 501 - 30.09.2011

Hvorfor kan man ikke få den sag i orden ?

Henricola

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej henricola

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum. Jeg vil godt prøve at give et bud, selvom det kan være jeg skyder helt forbi.

Tilsyneladende sker det ikke for alle kunder kun for en del af kunderne. Så først skal TDC-folkene finde ud af helt konkret Hvad det er der ikke virker hos hvem og hvorfor. Er det så en periodisk fejl, altså en fejl der kun dukker op tilfældigt, ja så er det lidt mere besværligt.

Nu ved jeg ikke om du ved, hvordan sådan en wepside er programeret, men da jeg selv har en og selv har bygget den op fra bunden, kan jeg godt fortælle dig at der er ufattelig mange tegn der skal sættes rigtigt. ET forkert tegn på sådan en side, kan være årsag til en lille fejl som igen har indvirkning på to eller flere andre fejl. For  at du kan se hvad jeg mener, vil jeg bede dig om at se på din menu-linie øverst i dit browser vindue.

På menu-linien står der "filer - Rediger - vis - favoritter - funktioner og hjælp"

Klik på "vis" - På gardinet der kommer frem, et stykke nede, står der "kilde". Klik på den og så kommer der et vindue frem med en talrække ude til venstre og en mængde tegn og HTML-koder, scrips og hvad sådan en side ellers består af.  Når jeg gør det her er der 1676 linier, men hvis jeg laver en tegn optælling får jeg dette resultat:

Statestik

sider 34

ord 3156

Tegn  41.058 uden mellemrum

Tegn 48.264 med mellemrum

Afsnit 917

Linnijer 1994

(Tegnoptællingen er lavet ved at kopiere hele teksten ind i et worddokument. Derfor står der bl. "sider".)

Ovenstående er kun EN SIDE, så jeg er ikke et sekundt i tvivl om, at de professionelle programører der sidder og klør sig i hovedbunden, meget gerne vil finde de måske få ord i den ene linie, der får webmail til at gå amok.

Godt det ikke er mig, der skal finde den fejl, men hvis de ser dette indlæg, håber jeg snart at de svinger tryllestaven.

Jeg håber mit svar kan løfte lidt af sløret for, hvorfor det måske ikke bare er at få den sag bragt i orden.Glad humørikon

Omdømme 1
PS:

Som jeg startede med at sige, kunne der være risiko for at jeg ville skyde helt forbi.

Jeg har forhørt mig hos miela1, sorm har fortalt at fejl 501 er en serverfejl, og derfor ikke noget at gøre med websiden som sådan. En server fejl vil jeg ikke gøre mig klog på, men mon ikke det også kan være en kompliseret sag at have med at gøre.

Mit indlæg burde derfor være pladseret i tråden om reloding af sider.

Omdømme 3
Hej Henricola

Fejlen bør nu være rettet.

Hvis du fortsat oplever problemer, vil jeg bede dig skrive i nedenstående tråd, så vi holder information om denne fejl samlet et sted.

/t5/Bredb%C3%A5nd/Fejl-501/td-p/6339

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8