Fasttv - Tdc. Hvad betaler vi for.

Hvad betaler vi for ?

Har gennem 4 dage forgæves prøvet at kontakte Fasttv både via tlf. og mail, intet svar på mails.

Det er bekymrende da vi er meget i tvivl om hvad vi får for vores godt 1000.- kr. om måneden.

Kanaler er fjernet fra vores tv, bla. Tv2 News. I følge den pris vi betaler skulle vi have fuldpakken + ekstra tv-boks + telefoni og internet. Faktum er at vi har en meget skrabet tv-pakke.

Det ville være opportunt om Fasttv/Tdc kontaktede os og gav fuld besked om hvad vi kan forvente for de penge vi betaler. Ydermere har Fasttv sendt varsel om forøget betaling for at kunne optage tv programmer ! fair nok, det ville bare være rigtig glædeligt om kommunikationen kunne gå begge veje og ikke kun fra opkræver til kunde når der skal betales, en kunde som åbenbart er fuldstændig uden indflydelse på hvad han får og hvad han betaler for. jeg mener det er utrolig dårligt og nærnmest uforskammet at det er så svært at komme i kontakt med ens udbyder.

5 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

Jeg regner med at du med fast TV mener HomeTrio.

så for at have TV2 News, skal du have viastat pakken. og for at kunne optage skal du også have plus pakken,

jeg ved ikke om det er noget du har for du giver desvære ikke et serkligt godt billede af hvad du har af ting,

men jeg vil gætte på at du hværken har Viasat pakken, eller Plus.

du kan læse her hvad du har og kan få.

http://privat.tdc.dk/pakker/hometrio/ 

Hej.

Med Fasttv mener jeg udbyderen Fasttvnet, som nu, mener jeg da, formidles via TDC. Det er for mig også virkelig forvirrende, hvem er hvem og hvem ejer/styrer hvad og hvilket selskab. Mit problem er at Fasttvnet overhovedet ikke reagerer på mails og ydermere ikke svarer på telefonen. Fasttvnet er jo min udbyder opg da de Styres/ejes eller formidles af TDC, regnede jeg med at TDC kunne hjælpe mig med hensyn til at kunne oplyse mig om mit abbonement, hvad har jeg, hvad betaler jeg for.

Med venlig hilsen Klavs..

Omdømme 2
Hej Klavs

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig så godt jeg kan. Dog kan jeg ikke oplyse dig om diverse abonnements oplysninger, da du netop er kunde hos FastTV og ikke TDC. De bruger blot vores Fibernet.

Jeg har googlet dem og fundet nedenstående adresse til deres kundeservice/support afdeling. Jeg har selv forsøgt at ringe og kom igennem efter 5 min. Så prøv evt. at ringe igen, da det er din eneste mulighed på nuværende tidspunkt, hvis ikke de svarer på mail.

http://www.fasttv.dk/dk/Kundservice/Kontakt.html

Hvis ikke det var svar nok på dit spørgsmål, høre jeg gladelig fra dig igen herinde.

Fortsat rigtig god dag.

Omdømme 5
Badge +1
Jesper...

Det er nu ikke helt korrekt. Fasttv har siden juni 2009 været ejet 100% af TDC.

Vh

Peter

hej jeg kan kun bakke dig op. Jeg har også forsøgt at kontakte Fasttv, og får efter en vente tid på 45 min. en meget fåmælt medarbejder i røret som fortæller mig at jeg skal være glad for at der er nogen som har overtaget Dansk Bredbånds ydelser da jeg ellers bare ville stå uden noget signal.

Jeg får nu besøg af en tekniker som skal udskifte boksen - som jeg sådan set hellere ville ha' udskiftet med en yousee men det kan jeg ikke uden at betale kr. 3600,00 det virker helt skørt da det er tdc som kommer og udskifter den. Jeg mener at yousee ville få flere kunder da det ikke er muligt at få ex. viasats programmer hos FASTTV. Jeg havde ellers set frem til at udbudet at TVkanaler blev bedre da TDC kom ind i billedet.

mvh

Hanne

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)