Hvad betaler vi for ?
Har gennem 4 dage forgæves prøvet at kontakte Fasttv både via tlf. og mail, intet svar på mails.
Det er bekymrende da vi er meget i tvivl om hvad vi får for vores godt 1000.- kr. om måneden.
Kanaler er fjernet fra vores tv, bla. Tv2 News. I følge den pris vi betaler skulle vi have fuldpakken + ekstra tv-boks + telefoni og internet. Faktum er at vi har en meget skrabet tv-pakke.
Det ville være opportunt om Fasttv/Tdc kontaktede os og gav fuld besked om hvad vi kan forvente for de penge vi betaler. Ydermere har Fasttv sendt varsel om forøget betaling for at kunne optage tv programmer ! fair nok, det ville bare være rigtig glædeligt om kommunikationen kunne gå begge veje og ikke kun fra opkræver til kunde når der skal betales, en kunde som åbenbart er fuldstændig uden indflydelse på hvad han får og hvad han betaler for. jeg mener det er utrolig dårligt og nærnmest uforskammet at det er så svært at komme i kontakt med ens udbyder.