fastfrysning ved afspilning af optaget program | YouSee Community

fastfrysning ved afspilning af optaget program

jeg har med flere dages mellemrum pludselig oplevet, at mit TV fryser fast mens jeg ser et optaget program. Det er sket henimod slutningen af pro grammet men før reklamerne. Ærgerligt ikke at få det sidste med af programmerne. Boksen viser så rød knap og kan IKKE slukkes uanset hvor meget jeg trykker på fjernbetjeningen. Der går et pænt stykke tid og så starter TV et igen, men man kan ikke få fastfrysningen af optaget programmet væk. Man kan heller ikke få menu fram eller andet. Meget frustrerende. hilsen be-Bebe

2 Kommentarer

Jeg oplever også problemer med at se optagede programmer. Det er irriterende da det er en af de funktioner der har gjort at vi har valgt TDC - men når det ikke fungerer optimalt så .....

Grete

Jeg har også problem med fastfrysning når jeg trykker pause på et live-program.  Udsendelsen stopper godt nok, men den kommer ikke i gang igen vha 'play' knappen. Intet sker lige meget hvis man trykker play,  spul frem eller tilbage. Plutseligt fremkommer meddelelsen

"Denne Kanal er skiftet til live tv for at gøre plads til live tv eller optagelse på digitalmodtager med optagelsesfunktion".

Herved er udsendelsen fra pause tidspunktet til live mistet ud i den blå luft.......

Besvar