Exportering af Kontakter og Kalender fra outlook til Lumia 900

Hej.

Har fulgt TDC´s vejledning vedr. exportering af kontakter og kalender fra outlook til lumia 900.

Ved at jeg skal exportere dataerne til Live ID først, men hvordan gør jeg det ??

Har oprette alle opsætninger på PC, og Lumia 900 for at importere dataerne !!

Har gemt de exporterede filer på PCén. Når jeg åbner dem, ser de mærkelige ud ??

Men det retter sig vel når de bliver importeret i Live -ID ??

mvh

OHO

2 Kommentarer

Hej OHO,

Jeg har fundet en måske bedre guide på nokias egen hjemmeside http://www.nokia.com/gb-en/support/troubleshooting/?action=singleFAQ&caseid=MS13_en_US Jeg har desværre ikke selv adgang til en Lumia, så jeg har ikke mulighed for at prøve det, men når det står på deres hjemmeside, må den jo være god nok Glad humørikon

Sommer hilsner fra Per.

Hej Per fra TDC.

Tak for info. Jeg har selv prøvet den vejledning du henviser til !

Den findes også på dansk.

Men desværre virker det heller ikke.

For øjeblikket bliver jeg kastet fra <microsoft support

til Nokia Care Denmark, og tilbage.

Uden resultat.

Men jeg giver ikke op!

Mit Problem er blot at Outlook hot mail connector ikke vil lade sig installere det sidste stk. vej fra harddisken tilmin Outlook 2010.

Denne Connector skal være installeret på min PC, for at jeg kan overføre mine kontakter fra Outlook, til Windows live, og derfra videre til min Lumia 900.

Og jeg har ikke hørt at andre med Lumia 900 har haft problemer med denne installering !

Hverken på Microsoft Answer support eller hos Nokia Care Center.

Måske er det fordi at Lumia 900 stadig er ret ny, men derfor kan Microsoft efter min mening da godt tage problemet op ! og ikke bare henvise til producenten af mobiltelefonen.

Det er jo også nyt for Microsoft, at de har software installeret i en mobiltelefon, som de skal servicere.

Nå vi får se hvad der sker !!

Med venlig hilsen

OLIVER

Besvar