Eudora på Vista for TDC mail

• 0 kommentarer
jeg forsøger at anvende eudora mailer på PC med Vista. Password accepteres ikke. løsningsideer modtages gerne.

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Ewen

Velkommen til TDC-forum. Jeg vil godt komme med et bud.

Jeg viste ikke hvad Edudora var, men har nu en mistanke om at det er et postprogram.

Er du ved at opsætte postprogrammet til TDC-server?

Hvis du er, skal du bruge det brugernavn og pasword, som du oprettede, da du tilmeldte dig bredbånd.

Håber det lykkes for digGlad humørikon

Redigeret: Tilført efter Ewen har skrevet inlæg 3:
Selvtak - Av, det var vist lige lidt for tekninsk for mig, men nu er der mange oplysninger, så mon ikke der er en der kan hjælpe.

Hej Maja

tak for dit svar. Eudora er et post program. den har den fordel at attachments saves som almindelig filer, der kan åbnes og behandles uden videre. Mail er også saved som text filer.

Man kan indstille den til at downloade alle mails fra serveren, så vi bliver selv herre over gl. mails. Vi får tit problemer med blandingen af folk vi skriver med en gang imellem og dem der sender billeder. TDC Mailboxen er for lille, selv den stor.

Hvad så? jeg har forsøgt uden success med bade 'username' som vi anvender til TDC webmail, og med vores e-mail adresse, som 'account name. e-mail adresse virker på min HTC Desire, der kører Android.

men tak for din henvendelse.

mvh Ewen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)