Er så skide træt af TDC Play!!!!


Jeg er så træt af at jeg hele tiden får meldingen "du har ikke forbindelse til internettet eller også er vores server optaget. Prøv igen senere"!!! Og når så man endelig får "hul" igennem så er det kun ½ playlister der kommer frem.  FÅ DET NU FIXET!!! Og jo, jeg har forbindelse for jeg sidder og arbejder på nettet mens jeg spiller musik, så det er TDC play der ikke virker.

1 Kommentar

Hej Pandamor,

Mange tak for dit indlæg

Vi er kede af at hører at du har så alvorlige problemer med TDC Play.
På det seneste har vi desværre været ramt af nogle problemer hvilket har været skyld i diverse driftsforstyrelser på TDC Play.

Det skulle meget gerne fungere igen og vi har lige testet det herinde fra.

Kan du være lidt mere præcis hvorvidt det drejer sig om Mit TDC App'en på din mobiltelefon eller f.eks. TDC Play via din computer?

Skulle det dreje sig om Mit TDC App'en, vil jeg råde til at fjerne tilknytningen til TDC igennem indstillinger og herefter geninstallere app'en.
Det her skal foregå på mobilnetværket, altså ikke et wifi netværk.

Det er i vores bedste interesse at det virker for dig så du må meget gerne vende tilbage hvis det ikke virker.

Hilsen
Michael

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)