Er logget på TDC play - og så alligevel ikke

Har ikke været på play i ca. 3-4 måneder. I dag ønsker jeg at benytte dette - logger mig på, hvilket umiddelbart virker, da mit pass-word ikke afvises og boksen LOG UD popper op. MEN med små bogstaver lige under log in feltet står - du har ikke adgang til TDC play, jeg klikker på teksten, hvorefter alle mine brugeroplysninger kommer frem og det fremgår af sidens tekst at min computer/mit brugernavn er tilknyttet play - hmmmm, hvad gør man så ????????????

8 Kommentarer

Omdømme 4
Hey mrmst

Jeg håber du har fået adgang til Play nu over weekenden. Ellers er du velkommen til at sende en PM - privat meddelelse til mig, så jeg kan se status på dit login.

DBH

C

Jeg står og har det samme problem..

Jeg kan logge ind og se al min information, men jeg har ikke tiladelse til at bruge tdcplay?

Hej Saibot

Jeg har lige ringet til TDC og kan igen logge på. Mit problem var, at jeg havde et brugernavn bestående af to ord og det giver åbenbart problemer.

Jeg blev guidet til selvbetjening, hvor jeg ændrede mit brugernavn, så det nu kun består af et ord. Efter at have genstartet computeren er der nu ingen problmer.

Så hvis dit brugernavn også består af to ord kan det være årsagen.

God dag

Maria.

Mange tak for svaret, men mit brugernavn består kun af 1 ord..

Jeg har snakket med dem inde fra tdc, og de sagde jeg skulle kigge på forum og se om der var nogen der havde det samme problem..
Dette var den eneste tråd jeg kunne finde, der omhandlede det samme problem..

God dag til dig også. Glad humørikon

Omdømme 5
Hej,

Lige en suplering.

der kan være mange grunde der kan give problemer med et TDC login, en er som sagt hvis der er flere ord i brugernavnet alså hvis dit bruger navn er ex. "Teddy Bjørn" eller "Hans Bakker".

en anden ting som er kendt for at give problemer er hvis du har flere TDC login. det kunne være hvis du har et login til TDC og et andet til TDC Play.

Ellers tak, men,

jeg har kun 1 bruger, og det er det, der gør det hele så mærkeligt..

Omdømme 4
hey Saibot

Send mig en privat besked - så skal jeg se på det.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)