Svar

Er blevet hacket!!!!!!!!!!!

• bvg
  • 0 kommentarer
  •  Jeg har tilført mellemrum i linket, så det ikke er klikbart, da adreesen virker som et usikkert llink. Håber der er forståelse for dette. /MajaH

Installerede i går 'Chess Titans' fra en side (savner det fra min gamle computer med Vista...) men samtidigt fik jeg åbenbart også hentet noget møg med hjem. Har installeret McAfee som fulgte med min nye computer, men som jeg vil have fjernet igen! 'Det' satte sig i search-baren foroven, men også på 'hjem' ikonets adresse. Adressen er www. qvo6 .com og så en masse bogstaver og tal bagefter! McAfee kommer med en advarsel, men hvorfor pokker accepterede det installationen. Ville have fjernet møget med Revo-uninstaller, men fik Revo downloadet for sent. Tænkte ikke lige over det. Havde allerede slettet noget af det, så noget er der stadig! Windows defender er slået fra, grundet det McAfee l***. Nogen der ved hvad jeg skal gå ind i for at fjerne alt?

icon

Bedste svar af bvg 9 august 2013, 03:53

Alt forsvandt ikke! Der var stadigvæk nogle ikoner tilbage på proceslinien: 'FTDownloader' og 'TrayDownloader'. Ikke noget jeg har bedt om! Scannede med Avast, som så fandt en trussel: 'Alvorlighed: HØJ'. Jeg var inficeret af 'Somoto'. Avast foretog så en 'boot-scanning' og spurgte to gange: '...hvad vil du gøre?' - SLET TAK! - og så fjernede den virussen! Og ikonerne er også pist væk.

Se original

4 Kommentarer

Nå. Fik skidtet væk fra home-ikonet. Gik ind på 'Funktioner' - 'Indstillinger' og 'Generelt' og skrev 'Google' som min startside. Og slettede den hijacker.

Det forsvandt ikke! Måtte installere et specielt program, der kunne fjerne 'virussen'. = AdWCleaner. For pokker da en masse skidt, der skulle fjernes! Håber så det hele ER væk!Humørikon frustreret

Omdømme 1

bvg skrev: McAfee kommer med en advarsel, men hvorfor pokker accepterede det installationen.

Hej bvg

Jeg kender ikke sikkerhedsprogrammet, men jeg ved at alle sikkerhedsprogrammer accepterer langt de fleste, (hvis ikke alle) programmer som brugeren klikker ja til at installere. Langt hen ad vejen er det derfor os, der er det svagelste led, når vi får "Skidt" ind på vores computer. 

Desværre kan vi ikke klikke ja til at installere alt, og derefter tro, at vores antivirusprogram fanger alt. 

Jeg håber du er sluppet af med det uønskede. Glad humørikon

Alt forsvandt ikke! Der var stadigvæk nogle ikoner tilbage på proceslinien: 'FTDownloader' og 'TrayDownloader'. Ikke noget jeg har bedt om! Scannede med Avast, som så fandt en trussel: 'Alvorlighed: HØJ'. Jeg var inficeret af 'Somoto'. Avast foretog så en 'boot-scanning' og spurgte to gange: '...hvad vil du gøre?' - SLET TAK! - og så fjernede den virussen! Og ikonerne er også pist væk.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)