Email på min HTC incredible S

Hej.

Jeg har en incredible S og vil gerne kunne se min tdc mail via min telefon.

Jeg har prøvet at følge denne guide http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=30023#mails

men har også prøvet at trykke på email på min telefon og tilføje min mail.

Desværre får jeg at vide "Godkendelsen midlykkes. kontroller brugernavnadgangskode". Det er indtastet korrekt og jeg bruger min mailadresse som mit brugernavn og så naturligvis min kode.. Det eneste er dog at jeg via mit outlook har en kode og webmail en anden kode. Jeg har naturligvis forsøgt begge koder, men intet hjælper....

Jeg har læst et sted at man skal prøve at lave min kode så den er ens på måde outlook og webmail, men jeg har forsøgt at lave den om via webmail, men uden held. Min kode indeholder nemlig tegn som ikke er lovlige til outlook og jeg kan ikke lave den til samme kode via webmail.

Jeg ved ikke om det skulle hjælpe, men efter at have forsøgt alt muligt, så skriver jeg på forum for at få hjælp.

Håber i kan hjælpe.

8 Kommentarer

Omdømme 1
Hej alj64

Tak for dit indlæg og velkommen til TDC forum :-)

Hvis du har fulgt mailopsætningen på linket, så skulle den i hvert fald være ok. Så peger det lidt mere hen mod at der er et problem med brugernavn/adgangskoden. 

Lige for at have det på det rene, så er det koden du bruger i outlook som du også skal bruge her. Koden du bruger når du logger på din webmail, er sådan set bare koden til dit login på hjemmesiden, og har ikke noget med mailkoden at gøre. 

Det med at lave koden ens har jeg ikke hørt om, og umiddelbart burde det ikke have nogen effekt.

Du er sikker på, at du skriver din e-mail adresse i brugernavn, og den kode du bruger i outlook i password? 

Mvh Jens

TDC

Hej Jænz.

Jeg anvender Live mail kan jeg se som er preinstalleret i min windows7.

Jeg kan se hvor mange tegn min kode er og har prøvet alt hvad jeg kan komme i tanke om men intet hjælper. Jeg anvener normalt aldrig denne kode, så kan man få den vist et sted eller få den at vide på en måde?

Jeg anvender min emailadresse som brugernavn.

Omdømme 1
Hej

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

Husk at forandre koden til den nye,  hvis du har flere mailklienter.

Hej Maja.

Jeg har to koder og de er ikke ens.

Dette er fiktive koder.

i min outlook/live mail

1234567

min webmail

abcdefghij

Dvs den ene kode er 7 lang og den anden er 10 lang. Jeg bruger den på 10 lang til at logge ind her på min webmail / forum, så hvis jeg ændre så vil det vel være den kode på 10 lang jeg ændre og ikke den på 7?

Jeg prøver senere i dag, men jeg tænkte bare at det er det som vil ske.

Omdømme 1
Hej

Du skal have to koder. Et TDC-logon og et Server-logon.

Dit TDC-logon, skal du bruge til at logge på forum, selvbetjening og alle de andre tjenester som tdc stiller til rådighed.

Server-logon: Koden til den server hvor TDC modtager dine mail er kun en kode til at logge på deres server. Det brugernavn og kode skal bruges til opsætningen i et mailprogram, på f.eks en telefon og/ eller outlook mailprogram, windows live. Det er den kode der skal være ens i alle mail-klienter.

Det er server-koden du kan ændre ved at logge på webmail.

Hej.

Jeg har netop logget ind som beskrevet og ændret min kode, men den kode er den jeg anvender webmail og til forum som jeg nu har ændret, så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få det til at virke på min telefon.

Omdømme 1
Den kode du bruger til at logge på forum med, hedder TDC-logon, og den kode kan rettes i selvbetjening..

Så derfor skal du ikke rette den kode og heller ikke bruge den til din telefon.

Når du logger ind på webmail - indstillinger - Pasword og der skriver et nyt pasword skal du bruge det pasword  til mail-opsætningen på din telefon og til mailopsætningen til din telefon.

Hvis ikke dette hjælper, kan du ved en fejl være registrert med to bruger profiler, måske hvis du har flere apponeneter. Ring til TDC, for at få dem til at samle dine apponenter, således at du kun har et TDC-logon og et server login.

Hejsa.

Jeg vil prøve at ringe til TDC. Jeg loggede ind med koden til min webmail og det er også den kode jeg ændre når jeg vælger at ændre min kode. Jeg kan se at koderne til webmail og min mail via live ikke er ens grundet længden, så jeg tænker at jeg vil ringe direkte til TDC i dag og så må de kigge på det.

Jeg vil skrive her igen omkring resultatet. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)