EM-nr

Hvor kan jeg finde mit EM nummer?

8 Kommentarer

Omdømme 2
Hej saab69v4

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Dit EM-nummer kan du finde på din ordrebekræftelse, samt din regning. Der vil typisk stå EM efterfulgt af 6 tal.

Har du yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive tilbage.

Hej

hvad så hvis det ikke står på ens regning?

Omdømme 5
Hej,

så har du ikke et EM nr.

Undskyld for at sige det åbenlyse,

Hvis man har en trådet forbindelse - fastnet og bredbånd gennem telefonledning, så HAR man et EM-nummer, da det er "adressen" på ledningen så den kan findes i krydsfeltet på "centralen".

Teori og praktik er teoretisk det samme, men det er det desværre ikke i praksis.

Da der sidder en slags mennesker og indkoder data og det hele er styret af IT, så er det muligt at der sker fejl.

Omdømme 4
Hej vovsen

Det er sådan set næsten rigtigt. Men du kan også have et ganske almindeligt telefon nummer til at identificere din linje på centralen.

EM-nummeret fremkommer, hvis du har bredbånds telefoni eller bærelinje.

Hvis du sender mig en PM (Privat Meddelelse), så skal jeg tjekke om du har et EM nummer

Hilsen

Har modtaget Faktura nr. 1 -vedr.  netbasis der er desværre ikke oplyst et em-nr. ej heller hvilket tlf. nr. det vedrører - vi har flere tlf.nr.

På fakturanr. er oplyst konto samt kundenr., hvad gør jeg for at finde ud af hvilket tlf./em-nr fakt. vedrører, har forgæves forsøgt at kontakte jer pr. tlf. men skal da bruge ovennævnte oplysninger for at kunne komme igennem.

mvh

Hanne

Jeg vil lige fortælle, at man kan ikke se ens EM nummer på ens regning - i hvert fald ikke, når man har TDC Hometrio. Her er det eneste man kan se ens fastnetnummer.

Omdømme 4
Badge
Ja, så er det jo klart du ikke kan se et EM-nummer, man har enten et EMnr. eller et fastnetnr.

Mvh

Kim 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)