Elendig service ved køb af iPhone 4

Jeg har været TDC mobilkunde altid, og har efter at været på venteliste i en rum tid, modtaget mit lille vidunder af en iPhone 4 med posten. Jeg har selvfølgelig ønsket at bibeholde mit nummer, og havde forventet at det kun var forbundet med et lille IT teknisk indgreb at på aktiveret det nye micro Simkort, som kunne klares af yngste medarbejder i kundesupporten on the fly!

Men nu er jeg netop blevet oplyst om at det tager 30 dage!!  Det han da ikke være rigtigt at man inden for samme selskab ikke kan udvise en lidt større fleksibilitet. Og fri mig fra en forklaring om at man går fra en type abonoment til en anden. Det er jeg overbevist om IT systemerne nemt kan klare.

Så hvem kan hjælpe med at få aktiveret min iPhone nu!! (der var jo ikke noget problem at trække pengene for den første måned på mit dankort!!!)

4 Kommentarer

Omdømme 3
Hej headhunter

Er dette stadigvæk et spørgsmål du søger svar på?

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Både ja og nej!  4. gang jeg ringede til kundeservice og beklagede mig over at skulle vente 30 dage på at få aktiveret mit iPhone, var der en medarbejder der gjorde det manuelt - on the fly!!

Så i stedet for at man skal være rimelig vedholdende og til sidst få sin vilje, så ret dog Jeres interne procedurer så det sker straks for alle - i sager der ligner min :-) 

Den samme situation er jeg i. Jeg regner med at ringe til kundeservice i morgen og jeg gider heller ikke vente 30 dage, hvis det skulle være tilfældet.

Bare klø på Alexander - det kan godt lade sig gøre hvis man er emsig nok. Du kan jo altid henvise til dette indlæg!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)