Elendig hastighed på TDC play | YouSee Community

Elendig hastighed på TDC play

• 4 december 2010
  • 1 kommentar
  • 153 visninger

Er jeg den eneste der oplever at TDC PLAY's hjemmeside er helt ubeskrivelig langsom. Jeg har en 20 mbit linje og jeg synes hele tiden jeg sidder og venter på 10-20 sekunder hver gang jeg klikker på noget. Specielt forsiden er slem. Det virker som om man har valgt et design der måske nok er "lækkert" men går så meget ud over performance at den samlede oplevelse som bruger ryger langt under middel.

1 Kommentar

Omdømme 4
Hej

Jeg har lige været inde på TDC-Play

Jeg har en hastighed på 10 Mbit og for mig fungerer det upåklageligt. Jeg har overhovedet ikke nogle problemer med reaktionstider, downloadhastighed eller streaming - så jeg må sige at hvis ikke at det er et problem med dit udstyr, så kan jeg ikke rigtig svare dig på hvad der er galt hos dig. Du kan evt. prøve at genstarte alt dit udstyr, undersøge om din PC skulle have fået virus eller anden infektion. Hvis det viser sig ikke at være tilfældet, så er der den tunge gang omkring online support for hjælp. Hvis du mener der er et generelt problem med hastigheden på din forbindelse, så skal den fejlmeldes.

Besvar