Har i dag sat ci modul og Yousee kort i mit samsung tv i soveværelset.. Men de ekstra kanaler jeg har til købt, kan jeg ikke se?? Når jeg slår over på Zulu er der lyd men ikke billedet??
Har prøvet og bytte rundt på modul og kort fra stuen. Og det hele virker fint i stuen..
Har sat netværks-ID på 111...
HJÆLP....!!!
Mvh Andreas
Dit Ekstrakort er nok ikke blevet opdateret. Ring kundeservice support 70 70 40 40.
Løste det problemet at kontakte kundeservice? Jeg har nøjagtig samme problem.
Kim Johansen
Det er desværre ikke altid, at folk melder tilbage, men sæt dig selv i forbindelse med kunderservice.
Det er desværre ikke altid, at folk melder tilbage, men sæt dig selv i forbindelse med kunderservice.
Som jeg har læst flere andre steder og som du også nævner, var kortet nok ikke opdateret. Her til morgen var problemet løst og kanalerne tilgængelige :manhappy:
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.