Har bestilt canal 9 for 3 uger siden som tillæg til min Viasat/familie/basis pakke, men har stadig hverken fået en Canal 9 elle en mail om, hvornår jeg kan forvente der sker noget!
Jeg har nu i 3 dage forsøgt af få fat i dem på tlf, for man kan jo åbenbart ikke lige finde en direkte mail til nogen form fo kundeservice. Bliver smidt af hele tiden, fordi de alle er optagede.
Er der nogen der kan fortælle mig, hvor mange års ventetid der er på at få Canal 9, fra det er købt og betalt, til man får det?
Mvh. S
Bedste svar af Patrick11
Hej molly2300
Du skriver, at TDC vil klare sig med blot forum. Dette er forkert. Du skal opfatte forum som et suplement. Det kommer ikke i stedet for andet.
Du kan stadig ringe til os. Hvis du kikker her, finder du nummeret:
http://privat.tdc.dk/kontakt/
Du kan se her, hvornår det bedste tidpunkt er, at ringe, hvis du vil undgå ventetid.

Du nævner selv, at du har været i en butik, hvor du fik hjælp.
Jeg håber du hermed vil bruge forum flittigt og konstruktivt i fremtiden, sådan som det er ment. Nemlig som et suplement til de måder, du kan få hjælp og vejledning omkring dine TDC produkter.
Invisigoth
Se original
Du skriver, at TDC vil klare sig med blot forum. Dette er forkert. Du skal opfatte forum som et suplement. Det kommer ikke i stedet for andet.
Du kan stadig ringe til os. Hvis du kikker her, finder du nummeret:
http://privat.tdc.dk/kontakt/
Du kan se her, hvornår det bedste tidpunkt er, at ringe, hvis du vil undgå ventetid.

Du nævner selv, at du har været i en butik, hvor du fik hjælp.
Jeg håber du hermed vil bruge forum flittigt og konstruktivt i fremtiden, sådan som det er ment. Nemlig som et suplement til de måder, du kan få hjælp og vejledning omkring dine TDC produkter.
Invisigoth