E-mail indstilling på tablet

Hej. Jeg har skiftet pc ud i går, og når jeg nu prøver at sende mail fra min Samsung tablet, får jeg at vide, at brugernavn eller adgangskode er forkert. Hvor brugernavnet står, er feltet med navnet gråt,  og jeg kan slet ikke få adgang til det. Spekulerer ellers på, om det er mit brugernavn til dette forum, jeg skal bruge - der står et andet. På min tilsvarende mobil fungerer mailen udmærket. I selve opstillingen på tab'en  står der noget med port 110 for indgående mail og port 587 for udgående. Desuden står der asmtp.mail.dk som udgående, og jeg synes altid kun der har stået smtp på min pc. Kan nogen hjælpe mig?

3 Kommentarer

Omdømme 4
Hej Karenstine

Uden at være inde i det med tablet, kan jeg se at de porte der står, kunne tyde på at du skulle prøve at logge ind med det du bruger til TDC Forum og ja asmtp er rigtigt nok.

Så prøv.

hilsen Bente/bbs

Tak Bente. Mit problem er, efter det du skriver om, at portene og asmpt er korrekte,  måske mest, at rubrikken for brugernavn og evt. ændring af det forbliver grå og utilgængelig. Jeg har ingen anelse om hvorfor, og hvad man kan gøre ved det. Er der nogen, der ved det? Venlig hilsen, Karenstine.

Vi har købt en ASUS-tablet bl.a. for at kunne læse vores e-mails, hvis vi er ude at rejse.

Imidlertid kræver det p.t. en overmenneskelig hurtighed at gøre dette, da mails i såvel "indbakken" som i "sendt" går og kommer med lynets hast.

Ja måske mest går, fordi de ikke altid er der, men når de viser sig, forsvinder de lynhurtigt.

Styresystemet i tablet'en er "Android".

Har nogen en løsning?

Lars Bøgholm

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8