DVD og TDC Home Trio | YouSee Community

DVD og TDC Home Trio

Jeg har lige nu TDC Home Duo men får pt. mit TV-signal fra en antenneforening. Jeg overvejer, at skifte til Home Trio da dette vil være noget billigere.

Mit spørgsmål er: Jeg har en Sony DVD-optager som har DVB-T digitalmodtager. Den kan altså ikke fungere med digitalt kabel-tv.

Er der nogen derude som ved, om den kan fungere med TDC's TV-signal? Jeg vil være ked af at skulle skifte den ud, da jeg for nylig har fået den nuværende af min kone i fødselsdagsgave.

Det ville være lækkert hvis der er nogen som ved om jeg kan optage fra TDC's signal.

Tak.

2 Kommentarer

Omdømme 3
Du kan godt forbinde den med scart kabel, så du kan optage signal fra TDC boks, men du vil ikke kunne optage een kanal og se en anden på fjernsynet.

Det er altid surt at måtte kassere ting, men DVD optagere er stærkt på vej ud. De fleste (alle) bokse i dag optager det digitale signal direkte og optager/afspiller helt uden tab.

Det kan måske trøste, at den da stadigvæk kan bruges som DVD afspiller!

Mange tak for svar. Ja DVD'en kan så stadig bruges som afspiller. Måske den også kan optage de programmer der i første omgang er optaget på boksen.

Besvar