Dum TDC-reklame

Jeg må ikke reklamere her på Forum - fint nok. Men TDC tillader sig til gengæld at reklamere på min pc.

Hver gang, jeg opretter forbindelse til nettet via mit mobile bredbånd, åbner der et Connect It-vindue på skrivebordet, og når forbindelsen så er etableret kommer der en dum TDC-reklame under vinduet. Jeg ved godt, at jeg kan lukke for den, men det skal jeg gøre hver gang. Kan jeg ikke helt undgå, at den kommer?

2 Kommentarer

Omdømme 3
Du har HELT ret, den er rigtig meget irriterende. Jeg tror ikke den kan udgåes,det er endu en negativ ting ved Connect It.

Omdømme 1
Hej

Nu ved jeg godt nok ikke ret megt om hvordan en professionel side er skruet sammen, men det lyder til at være  forholdsvis let at få fjernet sådan en drønirriterense reklame. Mon ikke bare det er et script der skal syltes.  Hvis det er inkluderet i et program, tror jeg det er lidt sværere at komme til livs.

Ærgerligt at du ikke satte den under "forslag og iddeer", men det kan jo godt være de kloge hoveder, også følger med i denne kategori. Lad os krydse fingre for at alle slipper for det forstyrende element.Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)