DBH
C
Da der var to andre tråde, med samme emne, har jeg tilladt mig at lægge dem ind i denne tråd - der vil derfor være indlæg i denne tråd, der kan virke overflødige.
/Rasmus - TDC
Opdatering på streaming: Den vejledning der er på løsningen er ikke længere nødvendig. Vi har lavet en automatisk løsning. ~
~Chriz/TDC
Bedste svar af Rabo
Nu har vi endelig fundet løsningen på streamingproblemet.
Dem der er ramt af fejlen, mangler en ”Streamingprofil” - dette har ikke tidligere været nødvendigt, så hvorfor det er nødvendigt nu, er man i fuld gang med at undersøge.
Løsningen er at oprette en streamingprofil, og her er en vejledning dertil:
Vælg ”Min profil”, ved siden af ”Anbefalinger” og ”Mine Playlister” øverst på siden.
Tryk på ”Min playliste profil” i menuen til venstre.
Og derefter ”Opret profilnavn”.
Når profilnavnet er oprettet, vil det igen være muligt at streame musik.
Vi er som sagt i gang med at se på problemet, så man igen kan komme til at streame musik, uden at skulle oprette et profilnavn, men jeg tør ikke give en tidshorisont, da fejlen først lige er fundet.
Vh.
Rasmus - TDC
Se original
Dem der er ramt af fejlen, mangler en ”Streamingprofil” - dette har ikke tidligere været nødvendigt, så hvorfor det er nødvendigt nu, er man i fuld gang med at undersøge.
Løsningen er at oprette en streamingprofil, og her er en vejledning dertil:
Vælg ”Min profil”, ved siden af ”Anbefalinger” og ”Mine Playlister” øverst på siden.
Tryk på ”Min playliste profil” i menuen til venstre.
Og derefter ”Opret profilnavn”.
Når profilnavnet er oprettet, vil det igen være muligt at streame musik.
Vi er som sagt i gang med at se på problemet, så man igen kan komme til at streame musik, uden at skulle oprette et profilnavn, men jeg tør ikke give en tidshorisont, da fejlen først lige er fundet.
Vh.
Rasmus - TDC