Svar

DR HD

Jeg undre mig over at man hos TDC ikke får en af de kanaler man ellers betaler til over licensen.

altså DR HD

er der et godt svar på det eller er det bare fordi tdc ikke vil yde den service som jeg ellers vil betegne som det man burde kunne forvente.

venlig hilsen

Jacob Steensen

icon

Bedste svar af miela1 17 december 2010, 20:56

Hej,

det korte svar er at DR HD ikke er en must carry kanal, der for er TDC ikke forpligtet til at sende den, og du har faktisk heller ikke krav på at kunne se den.

men du kan faktisk godt se DR HD uden at skulle købe en HD pakke, du kan med en stue antenne eller nogen steder med et sammenrullet antennekabel se DR HD på din MPEG 4 DVB-T tuner du muligvis her i dit TV. det er fulstendig gratis og det er det dine licens penge går til.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

det korte svar er at DR HD ikke er en must carry kanal, der for er TDC ikke forpligtet til at sende den, og du har faktisk heller ikke krav på at kunne se den.

men du kan faktisk godt se DR HD uden at skulle købe en HD pakke, du kan med en stue antenne eller nogen steder med et sammenrullet antennekabel se DR HD på din MPEG 4 DVB-T tuner du muligvis her i dit TV. det er fulstendig gratis og det er det dine licens penge går til.

ok..

selv om jeg ikke har hørt om begrebet must carry kanal så kan jeg godt aceptere det:-)

Omdømme 5
Hej, igen.

Jeg faldt også kun over det forde jeg skulle lave digi tv for min boligforenings afdeling her i Lime, den ansvarlige var blevet syg, og så er det jo godt man har en lejer som også er "Nørd".

nå men her er lige et link

http://digi-tv.dk/Indhold_og_tilbud/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)