Downloade mails ned

Hej vil lige hører om nogle vidste hvordan man får Windows Live til at hente mails ned på sin computer og derefter slette dem sine mails fra TDConline da jeg får meldninger om min mail boks skal tømmes konstant

5 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

jeg tror ikke Live Mail kan settes op til at slette mails når de bliver hented, men den kan settes op til at slette mails når du har sletted dem fra dit mail program, eller når der er gået en bestemt tid efter de er læst ex 4 dage.

org.jpg

Du skal markere i en af de 2 "select boxe" der starter med Fjern meddelelser...

hvis du kan bede den om at slette  meddelse når du henter dem, skal du kunne fjæne markeringen i "Gem en kopi af meddelelser på serveren"

Omdømme 3

miela1 skrev:
Hej,

jeg tror ikke Live Mail kan settes op til at slette mails når de bliver hented, men den kan settes op til at slette mails når du har sletted dem fra dit mail program, eller når der er gået en bestemt tid efter de er læst ex 4 dage.

org.jpg

Du skal markere i en af de 2 "select boxe" der starter med Fjern meddelelser...

hvis du kan bede den om at slette  meddelse når du henter dem, skal du kunne fjæne markeringen i "Gem en kopi af meddelelser på serveren"

En anden mulighed er at lade være med at sætte "flueben" i feltet "Gem kopi af meddelse på server".

På den måde opnås det, som spørgeren gerne ville, nemlig at e-mailen slettes på serveren, når den er hentet ned.

Omdømme 5
Hej, igen Jeps-92.

Det her jeg også skrevet, men som jeg også skriver mener jeg ikke man kan i live mail.

Omdømme 1
Hej begge

Det kan man godt.

opsætning+gemkopi-2.jpg

Omdømme 5
Hej, MajaH.

Det er godt, jeg kunne ikke finde et billede hvor der var mulighed for at afmakere, så jeg brukte bare det fra outlook.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)