Download af sange fra play | YouSee Community

Download af sange fra play

Hej er jeg den eneste der oplever at jeg ikke længere kan hente musik ned på mobilen fra play? Min ONE X skriver bare noget i retning af at filtypen ikke understøttes og derefter at download mislykkedes. Er det kun mig der oplever det?
Mvh.
Christian

4 Kommentarer

Omdømme 5
Hej Christian,

Jeg har lige været omkring vores Play-folk, og de har ikke nogen gode bud. Du har vel ikke installeret nogen systemopdateringer for nyligt?

Derudover, så vil jeg da opfordre dig til i stedet at bruges vores Mit TDC app, som bl.a. indeholder en TDC Play-afspiller - det er dén vej, udviklingen går Glad humørikon Du kan læse mere her: http://tdc.dk/app

/Ulf

Hej Ulf jeg har for nylig opdateret til 4.0.4 så det er nok det.
Har nøjagtig samme problem til stor irritation, kan ikke længere downloade da filen ikke understøtte..hmm, har da også hentet den nye app, men den er da megaustabil og kan overhovedet ikke streame ordentligt og falder ud og går i sort så man ikke kan afbryde den når mobilen ringer, Det er rent skod, og jo hvad så hvis man har downloaded systemopdateringen, var det en forgjort??? hvad skal man så gøre ??????????????

Jeg er ked af at sige det men tror bare ikke tdc play er skabt til top modeller af smartphones, play app'en (som endelig var blevet ok nu) virkede fint på min Desire men var fuldstændig elendig på min sgs II og nu skal det hele starte forfra med en ny app....
Jeg vil bare gerne kunne downloade min musik så jeg kan bruge stock musik afspilleren i Android frem for den lidt rodede lirum-larum app fra Tdc...... Øv siger jeg bare...

Besvar