Download af album på TDC Play

hej

Hvordan gør man det?

Af flere årsager - bla. fordi jeg tit opholder mig på steder, hvor der ikke er mobilkontakt, så er det bedre for mig at musikken er på mobilen.

Jeg kan downloade enkelte numre men ikke albums?

Er det en begrænsning, der er lagt ind - eller er det mig, der ikke kan finde ud af det?

vh

Jan

5 Kommentarer

Omdømme 4
Hey Jan

er du på wap-portal eller på Android app når du vil downloade?

Jeg gætter på det første. Se vejledningen til FAST TRACK her: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=20518&type=help Det er en hurtig måde at få hele albums over på din mobil.

DBH

C

Næ - jeg er på Android app. version 1.11

vh

jan

Og tilføjelse:

Der er installeret noget, der hedder TDC NU på telefonen som applikation - den har jeg ikke selv hentet. Også her kan jeg downloade enkeltnumre men ikke albums.

Telefonen er en Samsun Galxay S 9000.

vh

jan

Omdømme 5
Hej, Jorgens98.

TDC NU, er en genvej til mobil web protalen.

For at hente et helt anbum til play app'en skal du gå ig finde det album du vil downloade og så tilføje det til en playliste.

så skal du gå ind under den playliste og hlode nede på den playliste til der kommer en lille menu frem, der skal du så Afspil offline.

men jeg er ikke helt sikker på om du skal være i fly mode for at spille dem offline.

Omdømme 4
Replik: For at afspille i offline mode skal du være uden dækning eller aktiv have sat mobilen op til at være i 'fly-mode'. I praksis: hvis musikfilen allerede er hentet ned vil appplikationen altid afspille den lokale fil. Så du ikke ikke opleve at musikken hopper, hvis du pludselig er i et område uden dækning eller skifter forbindelse.

DBh

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)