Dobbelt kanal hop ved tryk på p+ og p- | YouSee Community

Dobbelt kanal hop ved tryk på p+ og p-

• 7 december 2011
  • 1 kommentar
  • 131 visninger

Hej Jeg har det sneste stykke tid oplevet at når jeg vil skifte kanal med p+ og p- så hopper jeg to kanaler frem i stedet for kun en. En gang i mellem er det to frem og en tilbage.

Andre der har dette problem og nogle der har en løsning.

1 Kommentar

Hej boyebusk.

Det lyder mest som en fjernbetjening der enten har brug for nye batterier, eller brug for at blive skiftet ud med en ny.

Hvis du har mulighed for det, må du meget gerne afprøve fjernbetjeningen på et andet fjernsyn. Da der også er en lille chance for at fejlen ligger på vores digitalmodtager.

Hvis det virker på det andet tv, er det digitalmodtageren den er gal med, også må du meget gerne kontakte mig på kundeforum@tdc.dk, så kan vi lave sammen fejlsøge på den.

Hvis det stadig ikke virker, vil jeg anbefale at du tager fjernbetjeningen med ned i en af vores TDC butikker. Her vil de kontrollere den for fejl, og teste med nye batterier. Hvis der bliver vurderet at problemet kan løses med en ny fjernbetjening vil de bestille en ny til dig.

Du har selvfølgelig også mulighed for selv at teste med nye batterier.

Vi har i skrivende stund 3 forskellige fjernbetjeninger, som bruger forskellige batterityper. Du kan på vores hjemmeside: http://go.tdc.dk/mrhzk se de forskellige typer, og ved at klikke på deres manualer. Kan du se hvilke batteri type du har brug for.

Besvar