DLNA, Play i Mit TDC App | YouSee Community

DLNA, Play i Mit TDC App

Vis første besked

63 Kommentarer

Det  virker stadig ikke for mig med S4 til Windows Media Player / White Bear media server.

Og hov! I Sonos Labs dukkede TDC play pludselig op - og nu virker TDC play perfekt på mit Sonos anlæg (gennem Sonos app'en).

Så mit udstyr fungerer jo åbenbart fint nok - men TDC play appen - og "send til (sonos)" - det virker ikke. Så der er vist noget galt med jeres egen app... Men for alle folk med et Sonos anlæg: I kan finde tdc play i Sonos labs - og det virker.

Vil lige lave et beskedent *bump*, i håb om at der måske snart sker noget.. nogle af os har altså ventet længe på at denne funktion kommer til at virke.
Brugerene er efterhånden ved at være enige om at det er afspilningsformatet der er blevet brugt der giver problemer når det skal streames videre, og så må TDC få fingeren ud og enten udstyre appen med en omkoder der kan sende signalet videre på et sprog som vores stereo systemer kan forstå, eller fjerne store dele af informationen på sider som denne: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=31181
Det er simpelthend falsk markedsføring at oplyse kunder og kommende kunder om at de kan bruge en afspil-til funktion, som så slet ikke virker for os med Android telefoner

Og hovsa - nu virker TDC play app'en også til min DLNA anlæg (stadig sonos) - så nu er jeg vist en tilfreds kunde... tak for det.

Omdømme 1
Jeg har flyttet dette indlæg til en ny tråd i kategorien TV, da denne tråd er over et år gammel.
Har lige fået bekræftet at DLNA delen er taget ud af mobil app'en, da den gav for mange problemer på hotline.

Nu har konen (med sin Iphone) håneretten, og TDC's råder mig og alle andre android kunder er at abbonere på Spotify........

Skandale TDC

Mvh. Kaiseren

Syns det er lidt pinligt at de ikke kan få det til at fungere.. tænk at TDC Play kan afspille til min bils auto radio via bluetooth, men ikke til min HTPC..

Hej, Jeg har fået DLNA til at virke med min RaspberryPI vha. denne guide: http://blog.scphillips.com/2013/07/playing-music-on-a-raspberry-pi-using-upnp-and-dlna-revisited/ Eneste problem er at TDC play sommetider pludseligt stopper med at spille, hvorefter at DLNA forbindelsen skal genoprettes. Dette er aldrig oplevet med andre DLAN apps. Kan I Sonos folk be/afkræfte stabilitetsproblemer? Jeg formodder at offline lagret sange oftere forsager problemet. Mvh, Esben
Hejsa

Gør TDC noget ved dette ??

Jeg har ikke kunnet få TDCplay via "afspil til" til at virke på min squeezebox receiver.

Internetradio og lokalt lagrede musiknumre (på telefonen eller på en PC) streames fint til squeezebox receiveren via app'en.

Kører Android 4.2.1

TDC må da se at få det fixet.

Hej TDC,

I må gøre noget ved dette... Og så længe det ikke virker skulle I nok tage en masse forbehold for supporten af DLNA ud af jeres vejledning på http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=31181, for det virker tydeligvis ikke...

Jeg bruger DLNA til downloaded musik og webradio apps fra flere forskellige Android telefoner til min Denon Ceol, og det spiller perfekt, men når man så prøver fra TDC Play app, så viser den bare "File format error".

Tdc play app på htc one android...

Afspil til Xbox 360 virker

Afspil til SqueezeBox virker ikke

Afspil til Pioneer VSX-525 virker ikke

Afspil til Pioneer BDP-160 virker ikke

SqueezeBox understøtter ikke AAC/mpeg4 så det var forventet.

Begge Pioneer enheder har omfattende support for netværk og medie enheder, og understøtter ifølge manualerne begge AAC/mpeg4 som TDC siger de skal. Begge opgiver at afspille tdc play med beskeden "fejl i filformat".

Så nu har jeg 3 DLNA afspillere i stuen, der alle kaster håndklædet i ringen med tdc play. Og en XBox der godt kan, men står på børneværelset 😕  Mine andre musik apps streamer problemfrit til alle enheder.

TDC - På andet år fortæller kunderne jer at jeres tekniske valg i jeres app gør applikationen nytteløs, gør jeres markedsføring til lemfældig omgang med sandheden, og placerer jer ringe i forhold til wimp og spotify. Tiden der går uden reaktion virker ubehjælpsomt.

Håber ovenstående liste kan hjælpe jer i forhold til at forbedre app'en. Er I overhovedet interesseret?

ARAM83:

Hvordan får du den til det, om jeg må spørge?

Jeg købte ny bil med Bluetooth forbindelse i april sidste år og kan simpelthen ikke få det til at fungere (jeg ved ikke engang, hvor jeg skal trykke henne i app'en...).

Håber du kan hjælpe mig :-)

Bluetooth har ikke noget med appen at gøre:

1. Forbind til din bluetooth device fra din mobils forbindelses instillinger.
  2. Kontroller at din device genkendes som medieafspiller ("høretelefoner")
  3. Start din app og start musik. Fx TDC Play
  4. Enjoy
Mvh,

Esben

Besvar