Det nye TDC Play - (forrige version)

Vis første besked

427 Kommentarer

Jeg tror de fleste efterhånden har opgivet.

petruska

Ja - tiden går og det er vist ved at ebbe ud.

Man skal nok ikke forvente, at det nogensinde bliver bedre. TDC har "gjort i nælderne" og kan/vil ikke "rulle tilbage"

TrustPilot har over 1800 vurderinger af danmarks største teleselskab, de rangerer TDC "Meget lavt" 2,4 af 10

- det siger vel alt.

Faktum er, at mange kunder, ikke mere får hvad de betaler for. TDC har en mærkværdig holdning til sine kunder og man kan undres over denne mærkværdige forretnings-moral - eller mangel på samme. Et allerede benyttet eksempel er den om autoforhandleren som vil diktere hvilken farve, din nye bil skal have. Sådan er TDC ikke...... de vil både bestemme mærke, model farve og udstyr....

Tænk over det derude - TDC tror alle kunder accepterer katastrofen.

Go' vind

- i vores familie anvender vi kun telefon, internet og alm. TV fra vores Home-Trio pakke. TDC-Play bruger vi ikke mere, selvom det var en af årsagerne til at vi valgte dette dyre abonnement.

Venlig hilsen

Michael

ja jeg tog søgefejlene op på TDC's facebook side, hvor jeg fik af vide  af en fra tdc  at det da ikke var  fejl, det  virkede  fint...  og efter lidt diskussion  sku jeg sende en mail med  screen dumps, og ham der modtog den kunne så godt se de samme fejl...   weeeee...

meeeeeeen lur mig om ikke de blir ved at være der, for det har de  været i 4 år nu, selv om jeg har skrevet på plays fb side, her inde  flere gange, til beta test, på tdc's fb side, ringet  til support ...  

D9N

Hej

Når jeg anvender TDC Play får jeg jævnligt at vide "Ingen Forbindelse: Tjenesten svarer ikke. Du har enten ikke forbindelse til internettet eller serveren svarer ikke. Prøv venligst senere".

Men jeg har forbindelse til internettet og alle mine andre apps. virker. Det er kun TDC Play, der driller.

Jeg er ikke selv stødt på dén fejl i nyere tid, men hvis du er koblet på en VPN-forbindelse f.eks. til dit arbejde så påvirker det f.eks. dit udvalg af kanaler og jeg kunne også forestille mig at det kunne give den fejl du beskriver. Ellers prøv en anden browser f.eks. Firefox i stedet for Internet Explorer og opdater Java (bare et skud).

Vedr. anden browser - GLEM DET !

Som tidligere skrevet, bestemmer TDC også browservalg. Det er KUN Internet Explorer. og KUN sidste nye version !! - som understøttes.

Venlig hilsen

Michael

- iøvrigt følger TDC tilsyneladende, ikke denne tråd mere.

Omdømme 2
Hey - Hey.

Små slag Gnavpot.

Det er ikke rigtigt hvad angår brovser - understøtter kun explorer.

Her hos mig kører både Google Chrome samt Firefox - og det vel at mærke både under windows XP og Windows 7

Hilsen herfra!!!Gal humørikon

Det er muligt. Kan høre musik og playlister som allerede er oprettet.

Kan IKKE gemme nye playlister når der anv. Firefox !

Hvis du kan, Carlon - så kom med trick'et Glad humørikon

Venlig hilsen Michael

Omdømme 5
Badge
Ikke at jeg ved hvordan Firefox kommer til at virke, men hos min virker det med GoogleCrome og ikke med IE.

Mvh

Kim

Omdømme 4
Badge +1
hej.

har haft mange problemer indtil jeg begynte at bruge google crome,virker nu OK!!! også på XP.

mvh 2515Glad humørikon

Omdømme 1
Hej

Har i set denne side?

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?f=7#id=890635072

Det ser ud til at der frigives  en opdatering i morgen den 15. nov. kl.14

Hej Maja, bliver spændende hvad det betyder..

Det er ikke meget man hører direkte fra TDC omkring Play længere.

Taget i betragtning hvor meget tjenesten bliver markedsført, forstår jeg ikke hvorfor TDC ikke tør melde ud, hvad planerne er. Istedet kan kun man finde små hints som dit link til support og div. kommentarer over de sidste mange måneder om at man 'arbejder på sagen'.

Spørgsmålet er om der nu kommer en rigtig, omfattende, opdatering snart? Eller om Play bare er lagt permanent i syltekrukken hos TDC?

Omdømme 1
Jeg tror desværre bare det betød at fejl loggen bliver opdateret, ikke play app'en..

Nu skal man jo ikke male fanden på væggen. Men det undrer mig at TDC ikke melder noget ud. Det kan jo være de arbejder på en ordentlig opdatering, men det er jo nærmest umuligt at vide, når TDC insisterer på at ignorere deres kunder.

Jeg håber de får lavet en professionel app på et tidspunkt, -eller alternativt åbner op for at andres afspillere på iOS/Android kan tilgå TDC Play (lidt ligesom Sonos systemet).

Omdømme 1
 Best74 skrev:
Jeg tror desværre bare det betød at fejl loggen bliver opdateret, ikke play app'en..

Hej

måske, - men det er vist også 'fis i en hornlygte'.

I hvertfald står der ikke noget om nogen opdatering i loggen den 15/11 - 2013 kl. 14:00 Overrasket humørikon

(I øvrigt syns jeg denne tråd er blevet så lang, at den er blevet mega uoverskuelig. Er jeg den eneste der syns det? )

Omdømme 2
Badge
MSJ61 skrev:
Hej

Når jeg anvender TDC Play får jeg jævnligt at vide "Ingen Forbindelse: Tjenesten svarer ikke. Du har enten ikke forbindelse til internettet eller serveren svarer ikke. Prøv venligst senere".

Men jeg har forbindelse til internettet og alle mine andre apps. virker. Det er kun TDC Play, der driller.

Måske har det noget at gøre med at systemerne bliver belastet her for tiden fordi, overgangen til bedre lydkvalitet måske er ved at blive klargjort`??

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9548&zoneid=5

Omdømme 1
Måske ja, Men det ville gøre livet væsentligt nemmere for os og TDC hvis de så bare meldte klart ud hvad der foregik....

Som jeg ser det betaler jeg for en ydelse TDC bare skider højt og flot på... Hvis ikke snart de nosser sig sammen, bliver man nødt til at købe spotufy eller lignende løsning... Jeg bruger rent faktisk TDC play som min primære musik-kilde, og det er en yderst vigtig del af "pakken" i  mit TDC produkt... Så få nu fingeren ud, og meld ud hvad fanden i har gang i... Der står sgu "problemer med tjenesten" konstant... TRÆT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Omdømme 1
Hej

Jeg har fået oplyst af TDC at hvis der er problemer med Play skal jeg benytte følgende e mail adresse og beskrive problemet: betaplay@tdc.dk

Denne adresse har jeg forsøgt at skrive til 3 gange. Man får et fint autosvar retur, hvor TDC gør opmærksom på at man ikke kan nå at besvare alle henvendelser. Jeg har heller aldrig fået et svar retur.

Mit spørgsmål her i forummet er: ER DER NOGEN DER HAR FORSØGT AT SKRIVE TIL DENNE MAIL ADRESSE OG FÅET ET SVAR TILBAGE??

Badge
har også skrevet til den mail flere gange uden at få svar

det er også længe siden at vi har hør fra TDC her på forumet

er de fyret hele bundet

Omdømme 5
Badge
Hej Sjønne1

Jeg har fået svar retur, havde indmeldt en fejl på WEB-TV(virker ikke mellem 00.00-06.00), fik svar d.23.07.2013 - de var godt klar over problemet, men der er INTET sket siden.

Jeg tror ikke mere på, at det nogensinde vil lykkes for TDC at få de til at virke.

Mvh

Kim

Får også denne fejl, men .... Jeg har flere devices alle Apple men med følgende observationer

iPhone 4S m. iOS 7.0.4 (2stk)
Ipad 1 m. iOS 5.1.1
Ipad retina m. iOS 6.0.1

Retina kører fint, afspiller en serie - cirkeline.... stopper afspilning og starter samme afspilning på iPhone og jeg får "ingen forbindelse, tjenesten svarer ikke ...." Samme på begge iphones. Forsøger på ipad 1 og får samme besked.

Forsøger at spille en film i stedet på ipad 1, får samme besked
Forsøger samme fra iPhone, får samme besked. Observerer at net aktivitet vises i applikationen konstant, hvad den ikke gør i ipad retina hvor afspilning virker.

Afspiller streamet musik på iPhone via TDC play, virker fint. Stopper musik, der er stadig net aktivitet også selv om der intet foretages, den lille cirkel til højre for wifi roterer stadig...

Fortsat på iPhone, jeg dræber TDC play appen. Starter den igen, ingen net aktivitet.

Får nu at vide at der ikke kan afspilles film da der er for mange enheder som forsøger at tilgå denne tjeneste.

Kan se at konstant net aktivitet igen vises i TDC play på iPhone.

Logger ud af play fra alle devices.

Stadig net aktivitet, dræber og starter app igen på iPhone, ingen net aktivitet.

Nu er jeg ikke logget på nogen devices, på iPhone går jeg uden login ind på film og forsøger at starte filmen igen. Men får stadig at vide der er for mange som forsøger at tilgå tjeneste...

Logger på og forsøger at starte fim, stadig for mange som forsøger at bruge tjeneste...

Skal nævnes at jeg faktisk i går kunne spille film fra iPhone...

Logger på fra ipad retina og kan stadig afspille film... Gad vide hvordan en logoff bliver tolket i de bagvedliggende systemer. Den ser ikke ud til at frigive sessionen til andet device sådan lige med det samme.

Hej TDC Forum / Ulf,

Generelt må jeg sige at jeg er meget glad og positiv ved brugen at TDC Play, en ting kan jeg ikke forstå og det er angående Android og specielt Jelly Bean versionen 4.2.2.

Hvordan kan det være at der ikke er nogen 100% svar eller løsning på dette. Har både iPad, iPhone, Samsung Galaxy mobil og alt virker fint, med undtagelse af min ny HDMI mini PC der køre ovennævnte! Linket til den seneste version til Android meddeler mig blot at versionen ikke er kompatible med mit enhed!!! Det er ikke godt nok.

Kan jeg venligts bede om en opdatering på sagen.

Mvh

Henrik

Forstår ikke søgedelen, jeg kan søge og finde det jeg skal bruge på min pc. Søger jeg det samme på min iPad får jeg ingen resultat? Jeres opdatering af nye album sektionen sker vist hellere ikke ret tit på iPad delen, sidst men ikke mindst på TDC siderne står der stadig hent TDC Play kun til bla iPhone og ikke iPad, der virker ikke som om i er up to date derinde, desværre
Omdømme 1
Hej Henrik.
Det er desværre sådan at Android tablets uden simkort ikke er konvertibel med musikdelen i TDC play. Der er lavet et forum for sig selv med dette problem ( /t5/TDC-Play/Problem-med-Play-i-Mit-TDC-p%C3%A5-Android-tablet-uden-SIM/td-p/97126 )
Det er snart meget længe siden at ansatte ved TDC har deltaget i forummet. Vi blev lovet en løsning i 2013... men ak.
TDC har ikke engang haft rygrad til at stå frem og beklage at de ikke kan finde en løsning på problemet.... Helt igennem en sørgelig oplevelse...
Omdømme 2
Hij Sjønne. Du angiver at Paly ikke kører  når der er tale om enhed uden Sim - Musikdelen. Det er ikke korrekt. Her på en billig Denver uden Sim kører det uporklageligt. OK anvendes Crome som browser er der intet omkring Play der kører men anvendes den standard brovser installeret på Denver kører det uporklageligt - Der anvendes her WiFi og uden at være logget ind. Kører under min egenWI sky. Kører også på andre WiFi enheder men så slak der været logget ind på TDC - Play

Hilsen herfra

Omdømme 1
Jeg har en Nexus 10 tablet, hvor Crome er standard browseren. Det lyder mærkeligt at TDC ikke kan fungere med Crome. Spotify kører fint med Crome....men all right lad os sige at det er det der er problemet, hvorfor har TDC så ikke forlængst meldt det ud?? Der er 2 forummer med frustrerede folk udelukkende med dette problem!!!
Er der nogen der kan oplyse hvilken browser man skal downloade for at TDC play musikdelen fungere?

Besvar