Det nye TDC Play - (forrige version)

Vis første besked

427 Kommentarer

Omdømme 5
Badge
Læg mærke til den blå bjælke på PLAY på PCen,

"Bemærk: Nogle kunder kan ikke se WebTV i øjeblikket."

den bjælke har været der i flere dage nu, og ja det er rigtigt - det virker ikke.

FÅ NU ORDNET DET PROBLEM, det kan da ikke tage flere dage, det er jo nærmest at p.... på kunderne når man som firma bare lader stå til, med et problem som man godt kender til.

Kim

Omdømme 2
Badge
Det er typisk TDC. Alt support stopper, efter at de har leveret produktet.

Omdømme 5
Badge
Og nu kommer følgende, når man går ind på PLAY

Kan ikke vise Tv Guiden Tjenesten svarer ikke. Du har enten ikke forbindelse til internettet eller serveren svarer ikke. Prøv venligst senere.

Grrrrrrrrrr !!

Kim

Jeg bliver kastet af App'en, når jeg forsøger at spille Offline listen. Lige så snart jeg trykker play, så lukker app'en.

Jeg har gemt en masse musik offline til ferien, men kan altså ikke forvente at bruge det, da Play ikke virker ordentligt.

Jeg kan sagtens streame musik, når altså der er dækning, hvilket var noget hullet på vej til langeland, for dårligt TDC!, store hovedveje hele vejen og Edge i halvdelen af tiden.

Htlt enig Kim! og under driftstatus står der "problemet er opstået 19/8"... Jeg ved ikke med jer andre men mit har ikke virket i flere dage. Tdc er en dårlig joke

Omdømme 5
Hejsa,

I kan følge fejlretningen på TDC Play WebTV under Driftsinformation på tdc.dk her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?f=7#id=3656142684

(Og nej, det er ikke optimalt, at det er gået ned - desværre!)

/Ulf
Omdømme 5
Badge
Og der er ikke særligt seriøst, at man allerede inden weekenden er klar over at det ikke virker, og på driftinfo står idag mandag "Fejlretning påbegyndt kl.15.36".

En tanke: En brand opstår, den allarmeres fredag, brandsprøjten rykker ud mandag eftermiddag. God service, ja - for sprøjten løste opgaven, der var ikke mere ild da de kørte fra stedet.

Føj TDC

Kim

Omdømme 5
Badge
Hov, nu virker det igen.

Kim

Nej det gør ej.

Petruska

Omdømme 5
Badge
Det ser ud til at man kun kan se de kanaler, som normalt kan ses uden for hjemmet, selvom det er på eget hjemmenet, så det er ikke helt OK endnu.

Amatører, at man ikke tjekker, at det man laver nu også virker.

En tanke: Flymekanikere med samme indstilling til reparation og veligeholdse som TDC.

Kim

Omdømme 5
Badge
HURRA

Det virker.

Kim

Omdømme 2
Badge
Ja, så kom kanalerne tilbage.

Men man mister stadigvæk billedet, efter et par minutter, når man kører fuldskærm.

Og billedkvaliteten er elendig, som sædvanligt.

Hvornår kommer det webTV/play til at virke ? ( er tæt på at opgive efterhånden )

Det er snart mere reglen end undtagelsen at man ikke kan se fjernsyn, ikke se programmet eller kun se en meget lille brøkdel af de kanaler man reelt betaler for, musikken går i baglås, billedkvaliteten er værre end håndholdt kameraføring i biografen og lyden lagger til tider.

Man kunne seriøst efterhånden overveje en anden udbyder, eller begynde at kræve nedsættelser i pris da man ikke får leveret den vare man rent faktisk betaler for.

Omdømme 5
Badge
5 Dage virkede det, og så var det slut. ØV

Kim

Omdømme 1
Ja ja Kim, Det er i det mindte i den samme tråd,  du skriver ØV Blinkende humørikon , så jeg vil da gerne være dit ekko: ØV ØV - Kors hvor er jeg træt af, at det ikke virker, og jeg bruger ikke engang "dit play-legetøj" Meget glad humørikon

Omdømme 5
Badge
Tak for medfølelsen Maja, gid TDC havde det samme.

Mvh

Kim

Lidt hjælp til selvhjælp til TDC Play TV:

Hvis du som jeg er så heldig efter login at kunne trykke på play-knappen i "tv-billedet" til venstre for den nu ikke-eksisterende tv-guide og derefter at kunne se DR1 så er der følgende hjælp:

Din internetbrowser viser at du er på siden: http://play.tdc.dk/#!/tv/live/1

Skift nu selv adresse til /2 eller en anden kanal - her 30: http://play.tdc.dk/#!/tv/live/30 for Discovery.

Så kan man da se noget!

Disse links virker mig bekendt ikke hvis du ikke allerede er logget ind i TDC Play.

Kære TDC.

Vil i ikke nok få TDC WEB TV til at fungere. Det er mange, mange måneder nu med gentagende fejl senest dette sidste døgn hvor det kun har været muligt at se dr1. Jeg blir altså ked af det og frustreret og forstår det ikke. Hvad er det som gør at i efter så lang tid ikke har fået det til at fungere. Kom nu det er jo altså et produkt som jeres kunder betaler for.

Mvh. 

Omdømme 5
Hejsa,

Jeg kommer til at lyde som en ridset plade, men vi ER altså ikke superglade for at Play ikke kører så stabilt som det burde. Vi vil frygteligt gerne levere så god en oplevelse som muligt til jer!

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at der har været lidt for mange nedbrud i forhold til hvad vi gerne så (det har jeg skrevet om andetsteds). Det er en høj prioritet i forretningen at få Play til at fungere så lydefrit som muligt, og det arbejder vi fortsat på.

/Ulf

Omdømme 2
Information:

Det er nu langt om længe (29 august) lykkedes TDC at genskabe et af problemerne med TV på Smartphone og samtidig erkende at der eksisterer et problem.

Fænomenet er at billede fryser efter ca. 5 sekunder - lyd OK.

Her er der tale om anvendelsen af HTC Wildfire S koblet op via WiFi.

Der er genereret en fejlmelding sendt til udviklerne og der bliver taget hånd om problemet.

Der har været flere gode folk på sagen og de synes at tage situationen alvorligt, så forhåbentligt kommer der noget godt ud af anstrengelserne.

Tidligere fejl indmeldt at undertegnede - ingen lyd på DR Radiokanaler via Homebox ved anvendelse af HDMI sammenkobling (OK med scart tilslutning) - er korrigeret.

Venlig hilsen og god søndag.

Omdømme 1
Hej.

Om WebTV og TV-guiden.

Det kan måske hjælpe på TDC's fejlfinding at oplyse, at jeg faktisk ikke har nogen problemer med at se og bruge TV-guiden på WebTV, og den har virket hver gang jeg har brugt den, selv om TDC skriver at den ikke virker i øjeblikket. Det er på PC, Windows 7 Ultimate, IE10. Abonnement er HomeDuo Media.

Den nu benyttede ViewRight er installeret fra YouSee, ikke fra TDC. Programmet fra YouSee ser ud til at være den originale fra Verimatrix, programmet fra TDC var bearbejdet af TDC, således at TDC's logo var lagt ind. Kan det have medført problemer?

Omdømme 5
Badge
Jeg har heller ikke problemer med Guiden i øjeblikket, efter sidste weekends nedbrud kom webTV til, at virke igen(banker lige under bordet) og guiden har også virket - trods den fejlbesked TDC har sat øverst på siden.

Jeg bruger programmet fra TDC, windows 7 og GoogleCrome(har aldrig fået det til at virke på IE)

Mvh

Kim

Lige et lille spørgsmål 🙂 Alt det her med tv guide på tdc play og Web tv I skriver om - er det derfor jeg ikke kan sætte den til at optage programmer fra app'en??? Det plejer jeg at kunne, men den skriver " fejl ved optagelse" prøv igen senere. Måske et dumt spørgsmål - men har altså ikk ret meget forstand på det her 🙂
Omdømme 1
Hej, er der noget nyt med at få Web playlister til at virke på Mobil TDC Play App???

Det er mildt sagt en pain in the Anders Assens, at skulle lave playlisterne på TDC Play App.. gaaaab...

Omdømme 5
Badge
Det er nu 2 mdr. siden at der har været liv i tråden, kunne man få en opdatering på hvilke fejl af den lange række af fejlmeldinger på PLAY, som rent faktisk er rettet, og hvilke man har opgivet at få til at virke.

WEBTV-Guiden f.eks virker stadig ikke mellem 00.00-06-00, jeg vil mene at det er en større fejl når det ikke virker 25% af døgnet.

TV-billedet kan kun vises i det lille billed ved siden af guiden, eller fuld skærm, mangler stadig at kunne åbne TV i et nyt vindue som jeg selv kan trække til den størrelse jeg vil have, så jeg se TV og bruge komputeren til andre ting samtidig.

Mvh

Kim

Mvh

Kim

Besvar