Det kan sgu ikke være rigtigt !

Jeg købte en HTC Wildfire med tdc abb. For ca 5 mdr siden. Den var til rep. for ca 3 uger siden for en højtaler der skrattede når man talte i telefon med nogen.

Nu er den gal igen, nu skratter den helt vildt når den ringer, spiller musik osv.

Vil da virkelig ikke finde mig i den skal til rep igen (3 uger afsted sidst - uden låne telefon).

Kan det være rigtigt man skal finde sig i det - suåer dårlig service.

I følge den nye købelov kan jeg få lov at bede om en ombytning. men det vil idioten i TDc butikken ikke. Det er simpelthen så dårlig service fra TDC´s side.

Hvad gør man så ?

4 Kommentarer

Omdømme 4
Hej

Ja undskyld jeg siger det så direkte, men læs købeloven, også det der handler om reklamationsret og ombytningsret.

Så skulle du formentlig blive lidt klogere på hvilke rettigheder du har og hvilke forpligtelser sælger har. Det er vigtigt at sætte sig ind i hvad loven siger.

Læs dette link   http://www.taenk.dk/?cid=8023  print det evt. ud og tag det med tilbage til forretningen og kræv din ret. Blinkende humørikon

Glædelig jul

Hvordan skal det så forståes - har jeg ret til, at bede om en ny telefon. ?

Omdømme 5
Hej,

hvis du læser det link KPN skrev kan du se at der står at sælger normalt kun har ret til at sende den til repetion 1 gang(pr, Fejl) med mindre det er en fejl der er svær at finde så må han 2 gange, eller hvis du kræver at få dine penge til bage må han også sende den 2 gange.

efter som du skriver at det er første gang den skal reperers, kan du ikke gøre noget, da sælger er i fulde ret til at sende den til repation.

Omdømme 4
Hej Bublebee

Jeg har jo netop gjort opmærksom på at man skal sætte sig ind i hvad der står i købeloven.

Du kan google dig frem til de mest åbenlyse spørgsmål og svar ved rørende købeloven omkring rettigheder og pligter for køber og sælger.

Der er givetvis flere måder at tolke loven på, men de almindelige fortolkningsregler har Miela1 allerede gjort rede for. Så er det jeg mener, når du har gjort op med hvilke rettigheder du har, så henvender du dig og får en dialog med forretningen og finde ud af om de kender ders rettigheder og forpligtelser, og så stille dine krav i henhold til loven.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)