Den nye TDC Play TV & Film App | YouSee Community

Den nye TDC Play TV & Film App

Vis første besked

67 Kommentarer

@ulf

Hej Ulf - ville lige høre om dine kollegaer i app afdelingen er gået på juleferie - det er nu lige knap 2 måneder siden skriveriet begyndte omkring manglende understøttelse af optag funktionen for en hel del kanaler, og indtil videre har jeg/vi kun hørt at problemet er komplekst og der "arbejdes" på en løsning, og der skrives mere ind på "fejlmeldingen" - samtidig mere at flere og flere her på forummet melder samme problem ind - men intet fra dig/jer om hvornår i forventer en udbedring af dette kendte problem.

Må indrømme at jeg ikke længere syntes det er acceptabelt - forstår ting nogle gange kan tage tid - men når der går måneder uden andet end "træden vande" og intet konkret omkring forventet løsningstid, begynder jeg ihvertfald at tvivle på om det i det hele taget er noget som TDC ønsker aktivt at gøre noget ved "her og nu", og hvis ikke - så meld det dog ud !! Endvidere spurgte jeg også omkring understøttelse af bluetooth på IOS platformen, så hvis dine kollegaer i app ikke er gået på juleferie, høre jeg også gerne om denne status - og meget gerne i en konkret form.

Sker der snart noget med den app.?
Med 'sæt boksen til at optage fra app'.

Det kan ikke være rigtigt at vi betaler penge for en funktion der ikke virker, og ikke har virket meget længe snart.
Netop 'sæt boksen til at optag fra app' er en af grundene til jeg gerne vil beholde TDC, frem for fibernet som vi nu kan få. Men jeg må indrømme at det snart kan være ligemeget...

Bliver det til noget, eller hva..!??
DR1 HD mangler fortsat fra TV guiden på iOS. Geninstallation er forsøgt uden held. Er der nogen udsigt til at få denne (og garanteret andre aom jeg ikke har manglet) med?

Den 09.10.14 skrev jeg vedrørende manglende optagefunktion på den nye app og jeg må sige, at vores tålmodighed efterhånden er ved at være brugt op.

Det virker dybt urimeligt, at vi nu i mere end 2 måneder har betalt for en ydelse, som vi ikke kan bruge. Ved godt, at den manglende optagefunktion via appen kun er en del af abonnemennet, men det var i sin tid en væsentlig grund til, at vi valgte netop tdc, at denne mulighed var der.

Har I en tidshorisont på, hvornår vi kan forvente at det bliver lavet? - alternativt må det være på sin plads, at vi som kunder får en form for kompentation for den manglende ydelse.

@Ulf det ser ud til at vi stadig ikke har modtaget en opdatering med TV & Film så vi med OnePlus One kan bruge den Trist humørikon Du er ikke den eneste der vidst har misforstået det, også en af dine kollegaer på OnePlus forumeet.

Kan i i det mindste give os en beta version? Det har Yousee formået at give deres kunder med samme problem til at løse det...

Håber på at få et svar snarest da den er længe savnet

Det ser ikke ud til at der har været nogle opdatering, men nu ser der umiddelbart ud til at jeg pludselig kan bruge optage funktion på appen til Apple.

Men tilgændgæld er alle TV2 kanalerne ikke til rådighed i tv guiden.
Hej ULF

Kan du sige hvornår der kommer en opdatering af appen, så den understøtter AirPlay til apple TV?
Eller er der nogen der kan hjælpe med en midlertidig løsning?
/Torben
Jeg synes generelt at TDC Play (musik) bevæger sig hen mod et meget ungt pulikum og ikke tilgodeser de mere modne som ønsker et større musik valg.

Hele forsiden er næsten kun en stor playliste og så kommer der drypvis 1 - 2 nyheder om ugen.

Jeg har mange andre steder (bl.a. Gaffa) måtte læse mig til nyt udkommen musik, som ikke bliver vist som nyheder.

Her skal der søges for at se hvad der også er udkommet.

Jeg savner en funktion (som i forrige version) kunne vise mig ALLE nyheder. Selv ikke hvis man filtrerer i genrer ser man alle nyhederne.

Håber I også vil tilgodese det mere modne (betalende) pulikum, som ønsker mere dybde, end kun en "The Voice-Play liste".

Sjovt nok er det kun Yousee som har formået at få appen til at virke på OnePlus One... Stadig intet svar fra TDC omkring ny opdatering... Inde på Facebook var det det samme svar, at det vil blive lavet efter ny opdatering.

Vi er nogle stykker der stadig venter på TDC får fixet den app Trist humørikon

Stor ros til seneste opgradering af app'en.

Meget mere overskueligt og funktionelt. Meget.

Og tilsyneladende er alle kanalerne fra mit abonnement med. 

Optagefunktionen er forsvundet... lige omkring påske. Øv!

App virker stadig ikke til oneplus one, får beskeden "din enhed er ikke kompatibel med denne version" så hvad er udsigterne til at det kommer til at virke?
Badge
Intet indhold kan afspilles i nyeste version android app. Får konstant beskeden : "prøv igen senere"

EDIT: Mit problem blev løst af en sød tekniker ved navn Anika. Problemet var at min Android enhed havde Root access. Unroot løste problemet. Nu mangler jeg bare undertekster...

Virker det sammen med apple tv nu? Altså kan man bruge airplay?

Omdømme 5
Badge +6
Hej frede80

Det gør det. Hvis du har den nyeste version af app'en, skulle det meget gerne virke, så det er vigtigt, at du opdaterer den. Det er det i det hele taget, for ellers er man ikke sikker på, at det virker, som det skal. Glad humørikon

Du kan evt. læse mere her: AirPlay og ny TV-guide til TV & Film app'en

Nej, det kan vi da godt blive enige om ikke er optimalt...

Vi har fået en håndfuld henvendelser fra kunder med nøjagtigt det samme problem som du har, men det er ikke et generelt problem, som vi kan genskabe pålideligt. Det er jo selvfølgelig noget vi skal have løst, og derfor vil jeg bede dig om at kontakte vores Support og oprette en fejlsag på problemet: dødt link

/Ulf

Nu er der gået 2 år, og "YouSee Tv & Film"-app'en svarer stadig: "Du kan desværre ikke optage dette program fra din app. Benyt din tv-boks til at optage programmet."
Omdømme 5
Badge +6

Nej, det kan vi da godt blive enige om ikke er optimalt...

Vi har fået en håndfuld henvendelser fra kunder med nøjagtigt det samme problem som du har, men det er ikke et generelt problem, som vi kan genskabe pålideligt. Det er jo selvfølgelig noget vi skal have løst, og derfor vil jeg bede dig om at kontakte vores Support og oprette en fejlsag på problemet: dødt link

/Ulf

Nu er der gået 2 år, og "YouSee Tv & Film"-app'en svarer stadig: "Du kan desværre ikke optage dette program fra din app. Benyt din tv-boks til at optage programmet."

Hej Frankie69

Forsøg evt. at genstarte både tv-boks og den mobile enhed, du forsøger at planlægge optagelsen fra. Hjælper det ikke, sidder vores support klar til at hjælpe - det skal virke. :)

https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar