Den nye TDC Play TV & Film App

Vis første besked

67 Kommentarer

@Elton - havde det bare været så let, men det fungere desværrer heller ikke som en løsning på dette problem.

Jeg har samme problem med at TDC play tv & film APP ( den nye APP )ikke virker via netværk på DR1 og TV2.jeg får besked om at optage fra boksen
Omdømme 5
Hej HOD,

Der er mange, der ønsker sig radioen tilbage, men vi kan endnu ikke sige hverken om det sker, endsige hvornår - desværre.

Vi kan desværre heller ikke rulle den gamle version af app'en ud. Det er lutter dårlige nyheder, er jeg bange for!

/Ulf
@ulf
Hej igen - hentede igår den opdaterede version af tdc tv&film (version 3.2.1) men kan forsat se at optage funktionen ikke er rettet/virker som den skal. Jeg er godt klar over at i ikke kan trylle, men må indrømme at tålmodigheden ikke er så stor mere, så hvornår forventes i at have løst dette? Uden at have de små sko på, er den funktion jo faktisk en del af en tilvalgspakke som der kræves 99,- pr. md. så vel mest rimeligt at man i får det man betaler for?
Omdømme 5
Hej Erik-S,

Tak for ajourføringen, og jeg kan godt forstå du er ved at miste tålmodigheden. Jeg vender tilbage, så snart jeg har fået et svar fra vores produktansvarlige.

/Ulf
Omdømme 1
Kære venner.

Har lige afprøvet "optage"-funktionen på både iPhone og iPad, og pt. fungerer det.

Mvh.

Jeg kan stadig ikke bruge optage funktionen eller se live tv ;-(

Nu har jeg haft det i 8 måneder og det virker stadig ikke optimalt, er blevet træt af at ringe og fejlmelde når TDC alligevel ikke kan gøre noget for at få det til at virke.
@Elton
Jamen takker igen for at du vil dele med os at dit system virker upåklageligt - var det tilfældet for vi andre skulle jeg nok stoppe skriveriet. Vil dog dele med dig at TDC smartphone support har erkendt at TDC har et problem med optage funktionen - i hvilken konfiguration ved jeg ikke, men ikke desto mindre et faktum som vi er nogle der venter på bliver løst - især når det har fungeret.
Omdømme 5
Hej,

Jeg har fået svar fra den produktansvarlige, og netop fejlen med optagelser er ret svær at få has på af yderst tekniske årsager.

Det er et fåtal af vores kunder, der oplever det, men fejlen er højt prioriteret. Jeg skal nok opdatere, så snart jeg har nyt!

/Ulf
Hej Ulf.

Kan du give mig et svar på hvorfor at jeres (og andre mange udbydere) ikke understøtter Cyanogenmod?

På den OnePlus One jeg har kan TDC Play TV & Film app ikke findes i Play butikken, og dengang man kunne gik den ud så snart man ville se en kanal live. De andre muligheder med f.eks. at optage var der stadig.

Har i mulighed for at lave en understøttelse af Cyangenmod, da ingen af os med en OnePlus One kan bruge appen? 

https://forums.oneplus.net/threads/tdc-tv-app.176908/ er et af eksemplerne på de mange tråde det er debatteret i...

Åh, hvor ville det være rart hvis i snart fik oversat jeres TDC Play (TV&FILM) app til WinPhone også....

Jeg har ventet i snart 2 år på at den kommer. Er der noget nyt omkring det ??

Pft.

Allan

Omdømme 5
Hej,
@The_New_user_2: Ang. Cyanogenmod er det noget, vi er klar over og jeg venter lige nu på en status for hvor vi er henne i forløbet - jeg vender tilbage når der er nyt!
@Leodrengen: Desværre intet nyt om nogen WP-app Trist humørikon
@Erik_S: Du er ikke glemt, jeg har blot intet nyt at tilføje endnu!

/Ulf
Omdømme 5
Hej igen,
@The_New_user_2: Godt nyt: Vi forventer at have en løsning klar til Cyanogen og dermed OnePlusOne inden for de næste to uger Glad humørikon

/Ulf
"Desværre intet nyt om nogen WP-app"

Hej Ulf,

det svar har jeg fået i snart to år.....er der virkeligt slet ingen som kan sige om der kommer noget eller om jeg venter forgæves.....?? Meget rart at vide, og tage med i min beslutning om den næste telefon.

Måske kunne i få MS til at spytte nogle penge i kassen, hvis det kunne ændre prioriteringen. Det virker jo ikke til at det er noget I prioriterer, når svaret i to år bare har været "Desværre ikke noget nyt"....

Pft.

Allan

Omdømme 1
Samme fejl her på min Mini efter 8.1.1 men fungerer fint på iPad Air og iPhone 6
@Ulf
Hej igen, nu går det da for alvor ned af bakke for dine kollegaer i "app" afdelingen. Efter at have opdateret til seneste version 3.2.2 af TDC play tv & film, er optag funktionen nu fuldstændigt forsvundet fra app'en - ikke lige den form for løsning jeg havde håbet i de 4 ugers ventetid er brugt på -
@ Ulf
Fik lige sendt en postgang fortidligt - vedr appen til mobil (ios)

På Ipad er funktionen der men virker ikke på næsten alle kanaler (fx TV 2)
Omdømme 5
@lstokholm & @ Elton: Jeg er i gang med at forhøre mig om iPad Mini og iOS 8.1.1. For at være helt sikker: Har I prøvet at geninstallere app'en, og ikke "kun" logge ud og ind igen?

Erik-S: Kan jeg få dig til at prøve med en geninstallation af app'en, her efter den seneste opdatering? Det er for at være sikker på at det er en "ren" installation, jeg (igen) går videre med fejlen på.

/Ulf
@ulf
- geninstalleret og optag funktionen er tilbage igen, men virker stadigvæk
Kun til få kanaler - TV2 m.m virker forsat ikke
@Ulf Nu har jeg prøvet at afinstallere/installere, men resultatet er desværre det samme.
Omdømme 5
@Erik-S: Tak, jeg føjer det til den åbne sag!
@lstokholm: Tak. Vi har i mellemtiden åbnet en fejlsag, som jeg opdaterer med at en geninstallation ikke fungerer.

Til jer begge, så vender jeg tilbage, så snart der er nyt!

/Ulf
Omdømme 5
Hej Elton,

Tak for indsatsen, jeg noterer det på fejlmeldeingen Glad humørikon

/Ulf
Mit TDC virker stadig ikke.

På iPad kan jeg streame tv, min datter kan også streame på hendes iPhone som den eneste i husstanden.

Der er ingen smart phone eller iPad i husstanden der kan bruge optage funktionen.

Da jeg har haft problemer lige siden jeg skiftede til TDC og har brugt timer og 100 vis af opkald til TDC support.
Så tog jeg kontakt til dem endnu engang i går, og der fik jeg TDC hele huset til halv pris (permanent) og 3 boxe kvit og frit uden oprettelse og Porto, det må man kalde god service ;-)

Badge
Ja. det er en fin App, men jeg mangler nu at kunne høre radio.

hvorfor kan jeg ikke få adgang til tdc play film app'en? jeg har en telefon med android 4,4,4 version?

Besvar