Den mail, du ønsker at læse, eksisterer ikke. Fejlnummer: 202


Når jeg åbner min mail via en browser kommer ovenstående fejl lige efter at jeg har logget ind. Jeg kan dog trykke på Indbakken og så arbejde videre. Hvordan får jeg denne fejl væk permanent? Jeg benytter Ie 9.0 samt Windows7.

Hilsen Grete

4 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Grete!

Prøv at se om du kan finde hjælp i denne tråd: /t5/Mit-TDC/fejlnummer-202/td-p/1616

Alex

Hej Alex

Hvis du læser det link du henviser til, så vil du se, at den der tidligere havde dette problem, blev ikke løst. Det løste sig af sig selv? Har du andre bud?

Hilsen Grete

Omdømme 1
Hej Grethe

Det kunne tænkes at din webmail måske husker en mail du har slettet. Eller måske husker en mail behæftet med fejl, der ligger i din indbakke.

Prøv at oprette en ny mappe og flyt alle mail i din indbakke til den nye mappe. Log ud af webmail og log ind igen. Hjælper det?

Hvis det hjælper flytter du alle mail tilbage. Hvis fejlen opstår igen, er det en af de mail du har i din indbakkke der skaber problemer.

hej jamkb

dit indlæg er tomt. Skriv venligst igen.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)