Dansk sprog/ Engelsk sprog-Børnefilm

Kunne i ikke under "Børnefilm" skrive ved info om filmen er med dansk tale eller engelsk

Har en del gange lejet børnefilm, som var med engelsk tale, og det er lidt "træls" når ungerne ikke kan engelsk endnu.

Ved enkelte af dem har "Dansk Tale" skrevet foran, men der er mange hvor dette ikke står, og nogle af disse er med dansk tale alligevel - så det er lidt en chance at tage og lege børnefilm, og (endnu engang) "træls" at spilde 30-50 kr på at leje en film som de alligevel ikke kan forstå.

Har spurgt om dette før (for meget meget længe siden), men kan se intet sker, så spørger endnu engang, da jeres kundeservice efterhånden må være træt af jeg ringer og brokker mig og beder om at få slettet den lejet film/beløbet fra min regning.

Det skulle jo være nemt at ordne, når i alligevel "indskriver" info omkring filmene, at tilføje "Dansk Tale eller Engelsk Tale" foran ved børnefilmene

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej LarsSW

Er der ikke gjort noget ved det ploblem endnu? Overrasket humørikon

Det har jo været påtalt og foreslået alt mens tdc-forum har eksisteret.

Jeg var lige ved at flytte dette indlæg til "Forslag og Ideer" men det hjælper tilsyneladende heller ikke.  

Der har jeg fundet dit andet indlæg om samme emne.

/t5/Forslag-Id%C3%A9er/Forslag-til-TDC-Film-B%C3%B8rnefilm/m-p/59829

Det stammer helt fra 9.9.2011

Du er da godt nok en mand med stor tålmodighed, hva'?

Det ender da med at dine børn bliver voksne, før TDC kommer ud af starthullerne. Humørikon griner højt

Omdømme 4
Hej Lars

Jeg sendte dit indlæg videre og har fået dette svar fra dem, som lægger filmene op:

Vi tilstæber at påføre hhv. *DANSK TALE* eller *ENGELSK TALE* på alle animations- og børnefilm titler, så kunderne kan se, hvad mulighederne er, inden de lejer filmen på titler, der ikke er danske.

Det kan være at vi tidligere har overset enkelte titler. 
Dette beklager vi og tilstræber at vi fremad sikrer at alle titler har disse oplysninger

Samtidig forsøger vi at tilføje dette, på de titler vi stadig har, hvor det ikke står.

Hvilket altså må betyde, at man er blevet opmærksom på at det er/har været uden nogle gange, men i fremtiden bliver alt nyt med information, inden du lejer filmen på alt nyt. Samtidig prøver de at gå tidligere film igennem, så der med tiden bliver på alle film.

Tak for det, vi bliver kun bedre, når I hjælper os.

God weekend

Hilsen

Men hvorfor giver yousee ikke bare adgang til filmen, så man kan se den med alle tilgængelige sprog? Det kan vel ikke koste yousee ekstra eller hvad?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)