Svar

Dårlig netforbindelse på landet

Vi er 12 husstande der ligger ca 6 km i fugleflugt fra TDC Odense, vi er i besiddelse af det dårligste net der findes på fyn, vi kan ikke forstå at vores forbindelse bliver meget dårlig hvert år ved denne tid, eller ved vi det, kan det dog ikke skyldes at der går fugt i de gamle forbindelser der kører herud, det er gamle kobberkabler og kasser vi har her, hvorfor kan vi ikke få lige så gode forbindelser som de har i byen, vi betaler trods alt det samme!!! eller gør vi nu også det, i byerne har de mulighed for at få godt netværk til billigere penge i boligforeninger, vi bliver tilbudt bredbånds tv osv. men når alt kommer til alt duer det jo ikke efter hensigten, er vi simpelthen bare en for dårlig forretning her ude på landet.

icon

Bedste svar af Patrick11 29 oktober 2010, 07:07

Hej alle

Jeg har aftalt med Zaffo at jeg lukker. Det er dobbelttjekket.

Det er hans tråd, så beslutningen ligger hos ham. Og han har selvfølgelig fuld opbakning herfra Glad humørikon

Jeg vil også gerne takke. Har lært meget af denne tråd, så noget er der kommet ud af det.

Tak

Se original

31 Kommentarer

Jeg tror vi skal droppe den diskusion, hverken du eller jeg eller alle de andre som har dårlige signaler får noget ud af denne debat så længe TDC ikke ændrer strategi.

Omdømme 6
Ja,

det tror jeg godt vi kan blive en smule enig om, selvom jeg vil sige at det er staten der skal endre på hvem der har ret til at legge kabler i jorden så monopolet bliver letted, men efter som vi lever i et samfund hvor monopol stadig er tillat ser jeg ikke det ske forløbligt.

men det var hygligt at 'debatere' med dig

hej miela1

Er du ansat ved TDC, det virker som om du føler dig trådt over tæerne?

Hvis ikke man beklager sig over den dårlige kvalitet og behandlig man får,

så kan det jo aldrig blive bedre, og mit indlæg var ikke rettet mod nogen personligt,

men du giver mig jo ret i at det 'kun' er et spørgsmål om penge, for rent teknisk,

kan alt stort set lade sig gøre..

Og som andre også påpeger så har TDC monopol på kabellet i jorden,

derfor kan man som kunde heller ikke bare skifte til en anden udbyder...

Omdømme 6
Hej,

Nej, jeg er ikke ansat ved TDC, jeg her bare en andet verdens syn en de fleste.

du har ret i at man skal brokke sig ellers bliver det ikke bedre.

grunden til at jeg nok forsvare TDC meger er at jeg har været helt nede økonomisk og da jeg ikke havde penge til at betale min telefon og alt andet var TDC meget hjælpsom med at sige at jeg godt lige kunne vente med at betale et par måneder og det en af de ting der hjalp mig på fode igen.

Hej alle i rare menesker der hataget del i mit indlæg fra starten, der er kommet mange gode svar og også noget jeg ikke kan bruge til noget, men som jeg ser det lige nu, stopper jeg min tråd, der er ikke mere at komme efter, diskutionerne kører i ring, og det vil jeg ikke spilde min tid på, det ændrer ikke ved hverken momopoler eftergivne regninger eller andre dårlige forbindelser, så tak for jeres deltagelse :-)

Omdømme 6
Hej alle

Jeg har aftalt med Zaffo at jeg lukker. Det er dobbelttjekket.

Det er hans tråd, så beslutningen ligger hos ham. Og han har selvfølgelig fuld opbakning herfra Glad humørikon

Jeg vil også gerne takke. Har lært meget af denne tråd, så noget er der kommet ud af det.

Tak

Besvar