D-link dir-615

Jeg skal skifte router, da den gamle er gået ned. Har købt en D-link dir-615. Men når jeg skal have den til at koble på internettet, siger den konstant "hovsa - der kan ikke skabes forbindelse" den er indstillet til dynamisk ip adresse, men intet virker. 

Hvad gør jeg?

7 Kommentarer

Omdømme 4
Jeg glemte at skrive at du skal ind i routerens opsætningsmenu og foretage et par indstillinger, hvordan det lige er med D-Link er jeg i tvivl om, for det har jeg aldrig før arbejdet meget med, men her er et link som måske kan hjælpe dig på vej. http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5903

Omdømme 4
Ja hvis du er tilsluttet telefonnettet og ikke kabeltv-nettet så må det jo være rigtigt, men jeg synes bare ikke jeg kan mindes at tdc har brugt Motorola modem. Fordi jeg spørger, så er det fordi at yousee også har nogle udmærkede hjælpesider til deres produkter.

Nej, det er TDC

Omdømme 4
Hej

hvis det er et Motorola modem du har så det det vel også YouSee-bredbånd du har??

Hejsa,

Jeg har et TDC Bredbånd.

Med et Motorola modem.

Det hjælper ikke at slukke modem eller router.

Hvordan kommer jeg til at tildele den ip adresse?

Omdømme 4
Hej ofi

Du skal prøve at genstarte dit modem, sluk for det og vent et stykke tid med at starte det igen. Din router skal være tændt og tilsluttet, så vil den tildelte ip-adresse til routeren blive frigivet og der bliver tildelt din router en ny ip-adresse. Prøv om dette hjælper, hvis ikke skal du ind i routerens opsætning og lave et ip-release så routeren får tildelt en ny ip-adresse.

Omdømme 3
Det du gør, er at skrive lidt mere om resten af dit netværk Blinkende humørikon

Hvilket internet abonnement har du?

Hvilken TDC boks/modem/router skal den tilsluttes?

Er det din PC der ikke "kan skabe forbindelse" eller er det routeren?

Hvad skete der med den gamle router?

Besvar