Connect It og mac

Jeg har fået mobilt bredbånd af min arbejdsplads i form af et modem, der angiveligt er plug n' play. Jeg har en Macbook Air og det fungerer sådan set fint, bortset fra den software der følger med - prorammet Connect It, som er blevet et stort irritationsmoment. Programmet aktiverer sig selv ustandseligt og vil bedrer flere gange om dagen om tilladelse til at foretage ændringer (det fremgår ikke hvilke). Det er sjældent jeg faktisk bruger modem'et, for det meste er jeg på mit eget trådløse netværk hjemme eller på arbejdspladsen. Alligevel aktiverer programmet sig hele tiden og det er jo slet ikke nødvendigt, når det kun er til det mobile jeg skal bruge det. Jeg kan ikke finde ud af at slå programmet fra, det ville være nemmere hvis det enten aktiveredes når man satte modem i eller manuelt, når jeg faktisk havde brug for det - er der nogen der ved hvordan man slipper af med Connect It i det daglige?

Derudover har jeg programmet fornemmelse af at de konflikter med mac'ens ellers meget velfungerende trådløse egenskaber, jeg bliver i hvert fald smidt af oftere end før - nogle lignende erfaringer?

Jakob

5 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1
Hej, prøv en gang at kigge i:

Indstillinger - Konti - Log ind-emner.

Fjern hakket ved Connect It. Genstart.

Så starter programmet ikke automatisk op, hver gang du starter din Air.

Mvh

Omdømme 4
Badge +1
Vil gerne høre om det løste dit problem med Connect It?

Mvh

Hej, ja, undskyld jeg ikke har svaret. Connect It var slet ikke blandt log-in emnerne, så der var ikke noget at hakke af der. I stedet afinstallerede jeg det og geninstallerede det og gik ind i programmets indstillinger og fjernede alle hak jeg kunne finde. Nu skal jeg manuelt starte programmet op, når jeg skal bruge det mobile bredbånd, til gengæld får jeg ikke de mange irriterende meddelelser hele tiden. Så problemer er nogenlunde løst :-)

Tak for hjælpen.

Jakob

Jeg havde de samme problemer, de blev også løst ved at afstnstallere Connect It og geninstallere igen.

hej

jeg har samme problem med Connect it på min iMac bortset fra, at jeg slet ikke nogen steder kan finde noget at hakke af eller afinstallere. Jeg får bare ikonet i min dock og programmet åbner automatisk hver gang jeg starter op og jeg har slet ikke brug for Connect it. Hvordan fjerner jeg programmet?

Tak på forhånd for hjælp Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P