connect It installer opdateringer

forrige uge sagde jeg ja til den elektroniske opdatering TDC_Update_TDC.exe til mit mobile bredbånd. Der stod den var obligatorisk, version2.0.0.1, den gjorde internettet ikke virkede og de sagde i TDC hotline jeg blot skulle installere den gamle version igen men denne opdateringskasse bliver ved med at komme hver gang jeg tilslutter det moblie bredbånd, er det rigtigt jeg ikke skal sige ok til den, eller hvordan går jeg den så væk så den ikke kommer frem hver gang?

1 Kommentar

Omdømme 3
Hej mettedk12

Velkommen og mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Det er rigtigt at der er kommet en opdatering til Connect it.

Vi har oplevet, at kunder som har sagt ja til denne opdatering, har fået problemer med at komme online, da den grønne "opret forbindelse" knap, forsvinder.

Indtil videre har vi fundet frem til at det er kundernes antivirusprogram, som spærrer for opdateringen.

Det jeg vil bede dig afprøve er, at deaktivere dit antivirusprogram, mens du henter denne opdatering. Dvs. deaktivere dit antivirusprogram, tilslut dit USB modem og sig ja til at opdatere.

Så skulle den gerne opdaterer programmet. Det skal siges, at det er på kundens eget ansvar at deaktivere antivirusprogrammet.

Viser det sig at dette ikke afhjælper problemet. Så skal du igen afinstallere og geninstallere. Hvis det fortsat fejler høre jeg gladelig fra dig herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum moderator

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8