Chromecast til YouSee Play er landet!

Vis første besked

77 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Baltzer07 skrev:
Hej Kasper.

Ja, den kører på samme wifi og appen er den samme som den der er på både min Experia z3 og galaxy tap 3. jeg har prøvet at afinstallere og det hjælper ikke. Det mystiske er at casting symbolet mangler, selvom den er på de andre to enheder. Som sagt er det en Iproda tablet med android ver. 4.4.2, men det skulle jo ikke betyde noget..den virker fint med alle andre streaming tjenester.

Hej igen

Det er meget mystisk. 

Vi vil rigtigt gerne undersøge det nærmere og melde det videre til vores udviklingsafdeling, så derfor henviser jeg lige ekstraordinært til isupport@yousee.dk, hvor du gerne må sende følgende info med. Så kan vi få infoen meldt videre asap.

- Dit kundenummer eller adresse samt kontakt tlf.nr.
- Hvilken enhed du bruger
- Hvilken software der er på enheden (iOS/Android)
- Er enheden rooted eller jailbreaket
- Hvilken en internetudbyder har du
- Har du prøvet at genstarte modem/router
- Har du prøvet at genstarte selve enheden det fejler på?

/Kasper

• 

ok.. det prøver jeg så
  • Omdømme 7
    Badge +7
    Hej Alle 

Der er netop lavet en ændring til Chromecast applikationen, som gerne skulle have afhjulpet det problem der var med casting af Live-tv.

Hvis I stadig oplever problemer, så hører vi meget gerne fra jer!:D

Tak for jeres input og tilbagemeldinger! 

/Kasper 

Flot nu virker det.
    Mvh.
    Omdømme 6
    Badge +3
    Hej Kasper.

I dag virker Live-tv og Arkiv efter genstart af tv og chromecast.

Smartfonen har jeg bare vækket af sin dvale.

Tak for hjælp.

Omdømme 7
    Badge +7
    Hej catten 

catten skrev:
    Flot nu virker det.
    Mvh.

Super, super! Og tak for din tilbagemelding! :D

/Kasper

Hej Kasper

Efter jeres ændring her i dag, virker chromecast på alle vores enheder.

Jeg har dog et enkelt lille problem med mit wifi. Jeg har fået et nyt Netgear c6250 fra jer, og det falder ud en gang en del gange. Hvad kan jeg gøre ved det?

Omdømme 5
    Badge +5
    Note123 skrev:
    Hej Kasper

Efter jeres ændring her i dag, virker chromecast på alle vores enheder.

Jeg har dog et enkelt lille problem med mit wifi. Jeg har fået et nyt Netgear c6250 fra jer, og det falder ud en gang en del gange. Hvad kan jeg gøre ved det?

Hej 
  • 

Du bør søge på forummet (der findes allerede tråde om det)

• Jeg er i sommerhus i øjeblikket, kan jeg ikke bruge min youseeplay app via chromecast når jeg ikke er på hjemme netværk??
    Hej.
    Jo det kan du.
    Du skal selvfølgelig have et inter-netværk.
    Som opfylder kravet.
    Ok... Tak for info, jeg kan nemlig ikke få det til at virke, har samme problem som andre har haft med at der er fin forbindelse til TV'et men jeg kan ikke caste live tv op på skærmen, jeg ka se udsendelsen live på telefonen, så snart jeg caster det op på tv' et er der sort skærm
    Omdømme 5
    Badge +5
  •  Har du genstarteret både telefon/tablet og Chromecast?

• Ja jeg har slukket for begge dele og tændt dem igen.. Samme resultat, jeg åbner app'en caster til tv, får yousee billedet frem: klar til at caste, når jeg så prøver at caste det op på skærmen får jeg sort skærm på min iPhone med det "loader" ikon midt på skærmen (ring der kører rundt). På selve tv' et bliver klar til at kaste skærmen ved med at være der
    Jeg synes også du skal gi dit modem router
    En genstart
    Det er godt nok at yousee play har fået chromecast , men hvad med yousee musik , der er ikke chromecast .

Vh jan 

Så er router også genstartet uden held, slettet og geninstalleret ap'en.... Jeg har også forsøg med min iPad, der har jeg samme problem, her har jeg også slettet og geninstalleret ap'en... Netflix, viaplay og DRtv virker fint med chromecast.
    Jeg er som sagt ikke hjemme men på ferie og er connected på noget 20/2 tdc bredbånd
    Jeg har prøvet at genstarte routeren og det ser ud til at have løst problemt.

Godt at få cromecast på YouSee.

Er der planer om surround understøttelse som DD+?
    Det virker ikke på 4.4.2., hvilket er suverænt den mest almindelige version.

Når man etablerer forbindelsen til chromecast, stopper streamen, og den kan ikke startes igen.

Hvis man indleder med at connecte til Chromecast, er problemet det samme: play-knappen på videoen er ikke aktiv,så man kan ikke starte streamen.

Nyopdateret app, device genstartet, både på en asus tablet og en Huawei telefon - begge 4.4.2

Omdømme 6
    Badge +3
    NielsPr skrev:
    ...
    Nyopdateret app, device genstartet, både på en asus tablet og en Huawei telefon - begge 4.4.2

Har du slukket for alt udstyr, også taget strømmen til tv og chromecast, før du igen har tændt for udstyret?

Det er fint nok med yousee play til chromecast , det er også fint nok , men hvad med musikken , den kan du ikke caste op på chromecast .

Vh jan 

Omdømme 2
    Badge
    Hej.
    Er det muligt at afspille f.eks. arkiv-indhold fra youseeplay.dk på Chromecast, hvis jeg streamer det via Chrome-browseren på min pc?
    Eller kan man ikke det pga. den Verimatrix-player som youseeplay.dk bruger?
    Omdømme 5
    Badge +5
    aunboel skrev:
    Hej.
    Er det muligt at afspille f.eks. arkiv-indhold fra youseeplay.dk på Chromecast, hvis jeg streamer det via Chrome-browseren på min pc?
    Eller kan man ikke det pga. den Verimatrix-player som youseeplay.dk bruger?
    Du kan desævrre ikke caste indholdet direkte. Men du kan godt caste den tab hvor du afspiller indholdet med Verimatrix. Det vil nok bare ikke køre særlig stabilt, og kvaliteten vil nok være dårlig. Jeg kan desværre ikke teste det, da YouSee Play ikke virker i Chrome på Mac (dumme Verimatrix....)

Når man caster rigtigt fra mobil/tablet kører det super godt!

Sidder og ser Tour de France på TV2 Sport via Chromecast på en iPhone 6. Her i sommerhuset har vi en 10 Mbps forbindelse. Mit problem er at frameraten er virkelig ringe, altså det hakker en del. Burde det ikke køre fint med den forbindelse?

Har en Netopia 3347 router.

Jeg har lige lejet en film via min PC på YouSee Play og markeret filmen som "favorit" hvilket gør at jeg kan se den lejet fil via jeres app. Så lang så godt, men når jeg aktivere Chromecast forbindelsen så går filmen i stå. "Tiden i filmen køre noget hakkende og selv om man "spoler" frem og tilbage så kommer filmen aldrig igang.

Hvis jeg deaktivere linket til Chromecast så køre filmen fint på min Android tablet.

Har I et bud på hvad der er galt? 

Besvar